تشک بادی روی آب بزرگسال طرح کوسه

intex 115528

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,520,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب بزرگسال طرح کوسه محصولی با کیفیت با ساختاری مقاوم، برای کودکان و بزرگسالان، جهت تفریح و بازی بر روی استخرها و دیگر آب های آرام طراحی گردیده است.

تشک بادی روی آب بزرگسال طرح کوسه از جمله منحصر به فرد ترین نمونه های تشک بادی روی آب بوده و در سال جدید میلادی روانه بازار شده است. این محصول دارای ارگونومی ساخت استاندارد و مستطیل شکل بوده به همین دلیل برای استفاده تمامی افراد بالاتر از 3 سال توصیه می شود. بر روی بدنه این محصول خطوطی وجود داشته تا موجب گردش ازادانه هوا بین بدن شخص و رویه محصول شده و از تعریق افراد اجتناب کند. این محصول از وزن بدنه ای بسیار کم برخوردار بوده ولی قادر است به سادگی وزنی بالغ بر 70 کیلوگرم را تحمل کند. با توجه به امکان حمل و نصب آسان این محصول شما می توانید از ان در زمان سفر نیز استفاده نمایید. برای تولید بدنه این محصول از مرغوب ترین نوع پی وی سی با دوام و طول عمر بالا استفاده می شود. به همین دلیل قابل استفاده در تمامی فضاهای باز و یا سرپوشیده می باشد. طرح کلی این محصول شبیه به یک کوسه بوده است که دارای رنگ آبی و رنگ های فانتزی دیگر بر روی بدنه بوده که جلوه ای زیبا به محصول بخشیده است. قسمت میانی این تشک بادی دارای اندکی برآمدگی بوده که برای نشستن و استراحت کردن، کاملا مناسب می باشد. در قسمت جلوی آن دو عدد دستگیره تعبیه شده است که با استفاده از آن تعادل شما بیش از پیش حفظ شده و مانع از لیز خوردن به درون آب می شود. با توجه به تاثیر مستقیم کیفیت جنس بدنه با طول عمر محصول شرکت اینتکس این محصول را از مرغوب ترین نوع پی وی سی با ساختاری نرم و دوام بالا تولید کرده است. بخش کف محصول تمامی وزن وارده به کالا را تحمل خواهد کرد و همواره با سطح اب در تماس می باشد. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را با قیمت و کیفتی مناسب خریداری نمایید.

 نوع تشک بادی روی آب
 طول  190 سانتی متر
 عرض  90 سانتی متر
 ارتفاع 45 سانتی متر
 جنس بدنه پی وی سی
 تحمل وزن 70 کیلوگرم
 اقلام همراه برچسب تعمیر
 کد محصول intex 115528

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...