تشک بادی روی آب بزرگسال طرح بستنی

intex 115539

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5%
1,670,000
1,590,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب بزرگسال طرح بستنی به صورت اینترنتی و حضوری با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب از طریق فروشگاه اینترنتی اینتکس به همراه برچسب

تشک بادی روی آب بزرگسال طرح بستنی یکی از تشک های بادی جدید و دوست داشتنی می باشد که توسط شرکت اینتکس تولید شده است. این محصول با طراحی بسیار زیبا و دلچشبی که دارد می تواند در نگاه اول نظر شما را به سوی خود جلب کند. بخش اصلی بدنه این کالا دارای لایه های بسیار ضخیم ساخته شده از وینیل می باشد که با ساخت مستحکم بدنه می تواند نوید طول عمر بسیار بالایی را بدهد. تشک بادی فوق دارای طول و عرض استاندارد بوده که می تواند به خوبی بدن افراد بزرگسال را پوشش دهد تا آن ها به راحتی بر روی تشک دراز بکشند. همچنین ساختار عریض این محصول به گونه ای است که محصول شناوری بسیار خوبی را بر روی آب دارد. البته توجه داشته باشید که تشک های بادی روی آب برای آب های آرام و کم عمق مانند استخر ها و دریاچه ها بوده و چندان مناسب برای رودخانه ها نمی باشند. شما عزیزان می توانید با قرار گیری بر روی این محصول ، بر روی آب ریلکس کرده و حمام آفتاب بگیرید . اینتکس برای نرمی و حالت پذیری بسیار خوب تشک بادی روی آب طرح بستنی قیفی از طراحی مواج استفاده کرده است ، این طراحی مواج روی تشک سبب شده تا به اندام ها فشاری وارد نشود و همچنین از لغزنده شدن سطح تشک کاسته شود. برای ساخت تشک بادی روی آب طرح بستنی قیفی از وینیل استفاده شده که این جنس که با نام دیگر پی وی سی نیز شناخته می شود در واقع نوعی پلاستیک طبیعی بوده که از مواد غیر شیمیایی و سمی ساخته شده است. به همین دلیل نیز هیچگونه حساسیت پوستی را برای بدن به دنبال نخواهد داشت. برای تهیه این محصول می توانی به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب از نمایندگی اینتکس دریافت نمایید.

 نوع  تشک بادی روی آب
 طول  178 سانتی متر
 عرض 77 سانتی متر
 جنس بدنه وینیل طرح دار
 تحمل وزن 120 کیلوگرم
 اقلام همراه برچسب تعمیر 
 کد محصول intex 115539

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...