تشک بادی روی آب بزرگسال بیضی

bestway 43237

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4%
1,670,000
1,610,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب بزرگسال بیضی با طراحی جدید و لوکس ، قابل استفاده در آب های آرام جهت تفریح و سرگرمی های شما بر روی آب ، توسط نمایندگی سنتر اینتکس عرضه به بازار ایران شده است .

تشک بادی روی آب بزرگسال بیضی نمونه ای دیگر از تولیدات شرکت بست وی که با طراحی خاص و متفاوت خود توانسته یک محصول پر فروش و پر طرفدار در سال جاری بوده است . این تشک بادی روی آب یک محصول فوق العاده برای استفاده در آب های کم عمق و آرام استخر ها و دریاچه ها می باشد که می توانید از طریق آن یک تفریح لذت بخش و به یاد ماندنی را بر روی آب تجربه نمایید . از ویژگی های بسیار جذاب این تشک بادی می توان به قابلیت پر کردن آب در داخل این محصول اشاره کرد که در داخل این تشک به اندازه 30 لیتر جای گرفته تا باعث شود در هنگام استراحت و دراز کشیدن ، یک فضای خنک را برای استراحت شما به ارمغان آورید ، که یک انتخاب عالی برای فصل های گرم می باشد . ابعا و سایز این محصول نیز به صورت استاندارد با وزن و اندازه یک فرد بالغ و بزرگسال طراحی گردیده  و به دلیل وزن بسیار سبک خود قابل حمل و جا به جایی به هر مکان و جایگاهی می باشد و یک گزینه خوب برای مسافرت های آبی شما می باشد . از دیگر موارد مهم که از اهمیت قابل توجه ای در انتخاب محصولات بادی دارد ، جنس بدنه محصول می باشد چرا که این موضوع تأثیر مستقیمی بر کیفیت و طول عمر کالا خواهد داشت . به همین دلیل این شرکت بدنه آن را از جنس پی وی سی چرم و شفاف درنظر گرفته است که علاوه بر زیبایی ، از مقاومت بی نظیری در برابر آسیب دیدگی ها برخوردار بوده و قابل استفاده در فضای باز و تابش نور خورشید ، بدون ایجاد پوسیدگی بر روی بدنه آن می باشد . از دیگر نکات این تشک که توجه افراد را به خود جلب کرده شکل ظاهری و طراحی آن می باشد که به صورت بیضی ساخته شده که در بخش سطح و نشیمنگاه آن به صورت مواج طراحی گردیده که در حین استفاده مانع از لیز خوردن شخص به درون آب می شود و از خستگی بدن در استفاد های طولانی مدت به خوبی جلوگیری می کند ، البته همانطور که در تصویر مشاهده می کنید یک تکیه گاه نسبتا کوتاه بر روی کالا نصب شده است تا کمر و گردن شما را در بهترین موقعیت قرار گیرد . راه اندازی آن نیز به ساده ترین روش انجام میپذیرد و تنها کافیست آن را در یک سطح صاف قرار داده و بواسطه دریچه هوایی که بر روی محصول نصب شده است از طریق یک پمپ باد دستی و سوزنی ، اقدام به راه اندازی آن کنید . هم اکنون می توانید با صرف کمترین هزینه با مراجعه به نمایندگی اینتکس این کالای با کیفیت را سفارش دهید و در سریع ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید . 

 نوع تفریحی
 طول 181 سانتی متر
 عرض 81 سانتی متر
 تحمل وزن 90 کیلو گرم
 وزن کالا 2.7 کیلو گرم 
 جنس بدنه پی وی سی شفاف
 پمپ __
 ضمانت 48 ساعت
 کد محصول bestway 43237

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...