تشک بادی روی آب با طرح گل رز

intex 58783

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3%
1,420,000
1,380,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب با طرح گل رز محصول شرکت معتبر اینتکس ، نمایندگی فروش محصولات بادی در ایران و با قیمت ارزان و ارسال رایگان کالا توسط شرکت سنتر اینتکس 

تشک بادی روی آب با طرح گل رز از سری محصولات زیبا و دوستداشتنی ، که در سال جدید عرضه بازار های جهانی شده است . این کالا با توجه به کیفیت ساخت ، توانسته در بین طرفداران و خریداران محصولات آبی به محبوبیت زیادی دست یابد . تشک بادی روی آب با طراحی و ساختاری سه بعدی از گل رز ساخته شده است و در کنار ظاهر شکیل خود همراه با قیمت مناسب و مقرون به صرفه ، به فروش بالایی دست یافته است . این تشک بادی دارای رویه ای از جنس وینیل چرم ساخته شده که از مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار برخوردار است و به دلیل ضخامتی که دارد ، استحکام فوق العاده ای به کالا داده است . همچنین لازم به ذکر است که برای راحتی و حمل آسان در قسمت های کناری این محصول دو عدد دستگیره نیز تعبیه شده است و در هنگام لغزش و حفظ تعادل ، نقش ویژه ای را ایفا می کند . از دیگر نکات مثبت این محصول می توان به وزن بسیار سبکی که دارد اشاره کرد که به راحتی می توانید در سفرهای خود نیز از این تشک بادی بهره مند شوید . همچنین با وجود دریچه هایی که بر روی آن نصب شده است می توانید این کالا را به آسانی راه اندازی کنید و در عدم استفاده نیز ، هوای درون آن را در سریع ترین زمان خالی نمایید . از این رو به دلیل سطح مواجی که بر روی تشک بکار بره شده دچار لغزندگی ، درد و خستگی در هنگام استفاده نشوید و ساعات طولانی را بر روی این کالا بگذرانید . هم اکنون می توانید این کالا را از فروشگاه سنتر اینتکس همراه با خدمات پس از فروش و تست 48 ساعته این کالا را به صورت اینترنتی خریداری نمایید و در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید . 

 نوع تفریحی
 طول 145 سانتی متر
 عرض 142 سانتی متر
 ارتفاع 27 سانتی متر
 تحمل وزن 90 کیلو گرم
 جنس بدنه وینیل
 پمپ _
 برچسب تعمیرات دارد 
 کد محصول intex 58783

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...