تشک بادی روی آب با طرح کاکتوس

intex 58778

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4%
1,280,000
1,230,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب با طرح کاکتوس محصولی خاص و منحصر به فرد، یک وسیله ی تفریحی و سرگرم کننده برای  شما در آب های آرام و کم عمق در نظر گرفته شده است، که همراه با 48 ساعت مهلت تست به شما خریداران عرضه می شود .

تشک بادی روی آب با طرح کاکتوس یک محصول بی نظیر ، با بهره گیری از ظاهری فوق العاده زیبا و کیفیتی عالی ، از خود به نمایش گذاشته است که به سرعت تبدیل به یک محصول پر فروش در بازار شد ایران شده است . همانطور که مشاهده می کنید این تشک بادی با الگو برداری از طرح کاکتوس به رنگ سبز ساخته شده که در دو سمت آن دو شاخه برای تزئین طراحی شده است که به صورت فانتزی و گرافیکی تولید گردیده و این امر موجب شده مشتریان زیادی جذب این محصول بادی شوند . همچنین از نکات مهم این محصول می توان به سطح مواج آن اشاره نمود که به دلیل گردش آزادانه هوا در بین بدن و بدنه تشک خاصیت ضد تعریق بودن به کالا بخشیده ، علاوه بر این مواج بودن رویه باعث می شود در هنگام استفاده نرمی و راحتی را به خوبی احساس کنید و دچار درد و خستگی در استفاده های طولانی مدت خود نشوید . در رابطه با جنس بدنه این کالا نیز لازم به ذکر است که از وینیل چرم و دو لایه ساخته شده است که این نوع از جنس بسیار مقاوم در برابر شرایط های جوی بوده که با اطمینان خاطر تمام می توانید از آن در شرایط مختلف آب و هوایی ، مرطوب و نور مستقیم خورشید استفاده کنید . از دیگر ویژگی این محصول ، راه اندازی ساده و آسان این کالا می باشد که تنها کافیست آن را در یک سطح صاف قرار داده و از طریق یک پمپ باد دستی و سوزنی آن را در سریع ترین زمان ممکن توسط دریچه هوایی که بر روی بدنه کالا نصب شده است آن را راه اندازی کنید و اوقات خوشی را بر روی آب های آرام و استخرهای خود بگذرانید . همچنین در کنار بسته این کالا ، سه عدد جا لیوانی بادی و شناور در اختیار شما می باشد که با طرح میوه های هندوانه ، طالبی و پرتغال طراحی شده شده اند که مب توانید در هنگام شنا و استراحت بر روی این محصول نوشیدنی های خود را در کنار خود داشته باشید . شما می توانید این تشک بادی روی آب کارآمد را با صرف کمترین هزینه به همراه یک بر چسب تعمیرات ، در سایت بزرگی نمایندگی سنتر اینتکس خریداری نمایید و مدت زمان کوتا درب منزل تحویل بگیرید . 

 نوع تفریحی
 طول 180 سانتی متر
 عرض 89 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 تحمل وزن   80 سانتی متر 
 جنس بدنه وینیل
 پمپ  __
 برچسب تعمیرات دارد
 کد محصول intex 58778

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...