تشک بادی روی آب با طرح چیپس

intex 58776

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3%
1,420,000
1,390,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب با طرح چیپس در دسته بندی زیبا ترین محصولات بادی قرار گرفته است که همراه با کیفیتی فوق العاده با دوام به تمام نقاط کشور ایران توسط نمایندگی سنتر اینتکس به فروش می رسد .

تشک بادی روی آب با طرح چیپس با توجه به طراحی خاص و منحصر به فرد ، شبیه به بسته بندی چیپس سیب زمینی ، در دسته بندی های محصولات محبوب و پرفروش فروشگاه مرکزی سنتر اینتکس می باشد که توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کرده است . این تشک ها می توانند بهترین گزینه برای تفریحات آبی در آب های آرام و کم عمق باشند که می توانید برای خود لحظات خوش و آرام بخشی را برا خود فراهم کنید . ابعاد این تشک بادی با توجه به قد و سایز افراد بزرگسال طراحی شده که دو فرد می توانند به راحتی خود را بر روی آن جای داده ، همچنین به دلیل وزن سبکی که دارد به راحتی قابل حمل در هر زمان ، حتی در سفر ها و کمپ های خود می باشد . از دیگر ویژگی های مهم این کالا می توان به جنس بدنه آن اشاره نمود که از وینیل چرم براق و ضد آب تهیه شده که یکی از کاربردی ترین و مقاوم ترین رویه برای تشک های بادی می باشد ، لازم به ذکر است ضخامت لایه های این تشک بادی بالا بوده و به همین دلیل می توانید با خیالی آسوده در فضاهای باز نیز استقاده نمایید بدن آنکه اشعه خورشیدی آسیبی به کالای شما برساند . راه اندازی این تشک بادی نیز دشوار نمی باشد و فقط کافیست ازطریق دریچه های ورود و خروج هوایی که بر روی محصول نصب شده است استفاده کنید و بواسطه تلمبه ها و یا پمپ دستی این تشک را در عرض چند دقیقه باد کنید . همراه این تشک نیز یک برچسب تعمیرات برای شما خریداران در نظر گرفته شده است ، که ایمنی و آسوده خاطری را برای شما تضمین می کند .  شما حریداران م توانید به راحتی این محصول را با قیمت بسیار مناسب و ارزان از نمایندگی سنتر اینتکس تهیه کنید . 

 نوع تفریحی
 طول 175 سانتی متر
 عرض 140 سانتی متر
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 وزن کالا  2.3 کیلو گرم
 جنس بدنه وینیل
 پمپ ندارد
 برچسب تعمیرات  دارد 
 کد محصول intex 58776

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...