تشک بادی روی آب با طرح پیتزا

Intex 58752

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3%
1,420,000
1,380,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب با طرح پیتزا محصولی فوق العاده زیبا و دوستداشتنی ،با بهره گیری از طرح پیتزا توجه بسیاری از افراد را به سوی خود جلب کرده است که با قیمتی مناسب و ارزان به فروش می رسد .

تشک بادی روی آب با طرح پیتزا نمونه ای جدید از محصولات تولید شده از برند شرکت اینتکس ، با طراحی خاص و منحصر به فردی که دارد آن را متمایز از دیگر تشک های بادی کرده است . همانطور که در تصویر مشاهده می کنید این کالا به صورت مثلث و تکه های پیتزا ساخته شده که شما می توانید با خرید 6 تا 7 تشک بادی از این طرح و مدل ، تشکیل یک پیتزای گرد و بزرگ را بدهید . همچنین برای متصل کردن این تشک های بادی می توانید از طریق طناب و گیره هایی که در قسمت های بدنه کالا نصب شده است ، دیگر قسمت های این تشک فانتزی را به یکدیگر وصل کنید . از دیگر ویژگی های این محصول می توان به نشیمنگاه مواج و راحتی که دارد اشاره کرد که بسیار انعطاف پذیر بوده و سبب می شود احساس خوشایندی را تجربه کنید ، از سوی دیگر این کمک را به شما می کند تعادل خود را حفظ نمایید و به داخل آب لیز نخورید . جنس تولید شده این کالا از وینیل دو لایه و ضخیم ساخته شده که اکثر تمام محصولات بادی از این نوع جنس تولید و عرضه می شوند ، که البته بسیار مقاوم و مستحکم بوده اند و می توانید با خیالی آسوده و بدون نگرانی از این کالای مرغوب بطور مداوم ، بدون آنکه دچار سایش و پوسیدگی شوند استفاده نمایید . لازم به ذکر است که راه اندازی این کالا به روشی نیاز ندارد و بسیار ساده می باشند ، از آنجا که بر روی این محصول دریچه های بادی تعبیه شده می توانید با کمترین زمان این تشک بادی را بواسطه پمپ های بادی دستی و سوزنی راه اندازی کنید . همچنین در هنگام آسیب دیدگی نیز جای جای نگرانی نیست و شما می توانید توسط برچسب تعمیراتی که نمایندگی سنتر اینتکس در اختیار شما قرار داده است ، این کالا را تعمیر نمایید و همانند سابق استفاده کنید . هم اکنون می توانید این محصول را همراه با 48 ساعت مهلت تست خریداری نمایید و کوتاه ترین زمان درب منزل دریافت کنید . 

 نوع تفریحی
 طول 175 سانتی متر
 عرض 145 سانتی متر
 تحمل وزن 90 کیلو گرم
 وزن 2 کیلو گرم
 جنس بدنه وینیل
 پمپ ندارد
 برچسب تعمیرات دارد
 کد محصول Intex 58752

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...