تشک بادی روی آب با طرح پولک ماهی

intex 58709

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4%
1,610,000
1,550,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب با طرح پولک ماهی از دیگر محصولات پرفروش فروشگاه سنتر اینتکس که همراه با قیمتی ارزان عرضه به تمام نقاط ایران شده است .

تشک بادی روی آب با طرح پولک ماهی از دیگر شاهکار های خلاقانه شرکت اینتکس ، متفاوت از تمام محصولات و تشک های تفریحی روی آب ، که برای سنین بزرگسال تولید شده است . این تشک بادی همانطور که از نامش پیداست برای شناور ماندن بر روی آب طراحی شده که می تواند بستری برای دراز کشیدن و ریلکس کردن شما بر روی آب فراهم سازد تا اینچنین لحظات خوشی را در تفریحات آبی خود داشته باشید . این تشک بادی با الهام از طرح و پولک ماهی توانسته یک محصول زیبا را ایجاد کند ، همچنین به دلیل وجود طیف رنگی زیبا و جذابی که این محصول دارا می باشد یک محصول دیدنی و دلنشین را تداعی کرده است . جنس بدنه این کالا از پی وی سی رنگی و براق ساخته شده که بسیار سازگار با انواع پوست ها بوده و هیچگونه حساسیت پوستی ایجاد نمی کند زیرا شرکت تولید کننده برای جلب رضایت بیشتر مشتریان خود از مرغوب ترین و با کیفیت ترین مواد برای ساخت محصولات بادی خود استفاده کرده است به همین دلیل از استحکام و مقاومت بسیار بالایی در برابر عوامل محیطی برخوردار است . علاوه بر این با سطح مواجی که برای این محصول بادی طراحی شده سبب فرم پذیری استاندارد آن شده که از فشار وارده به اندام ها جلوگیری می کند ،  همچنین از لیز خوردن شما هنگامی که سطح آن خیس و لغزده شده است نیز جلوگیری می کند . از دیگر خصوصیات این کالا یم توان به راه اندازی آن اشاره کرد چرا که می توانید بواسطه یک پمپ باد دستی و یا حتی برقی اقدام به راه اندازی آن در مدت زمان 2 الی 3 دقیقه کنید . این تشک بادی را می توانید همراه با 48 ساعت مهلت تست و یک برچسب تعمیر از نمایندگی اینتکس به صورت اینترنتی با قیمتی مناسب خریداری نمایید . 

 نوع تفریحی
 طول 178 سانتی متر
 عرض 140 سانتی متر
 ارتفاع 7 سانتی متر
 تحمل وزن 90 کیلو گرم
 جنس بدنه وینیل
 پمپ __
 برچسب تعمیر دارد
 کد محصولintex 58709

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...