تشک بادی روی آب با طرح نوشابه

bestway 44039

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3%
1,475,000
1,440,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب با طرح نوشابه نمونه ای بسیار زیبا و جذاب که برای شناور ماندن بر روی آب های آرام و کم عمق بهترین گزینه به شمار می آید که قابل خریداری از سایت سنتر اینتکس می باشد .

تشک بادی روی آب با طرح نوشابه از دیگر تشک های بادی روی آب از برند شرکت بست وی ، که با طراحی مدرن و جدید ، یک پیشنهاد عالی برای سرگرمی و تفریح های شما می باشد که همه ی بزرگسالان با وزن کمتر از 90 کیلو گرم می توانند از آن استفاده نمایند . همچنین لازم به ذکر است برای ساخت رویه این تشک از پی وی سی استفاده شده است که این نوع از جنس ، نمونه ای از جنس های پر استفاده برای ساخت محصولات بادی می باشد که هیچ گونه سایش و حساسیت های پوستی ایجاد نمی کند ، علاوه بر این بسیار با دوام بوده و طول عمر بالایی نیز در برابر رطوبت و اشعه خورشیدی دارند . بر روی بدنه این محصول دریچه ای برای راه اندازی این تشک بادی نصب شده است که می توانید از طریق پمپ بادی دستی ، این را پر کنید . همچنین ابعاد این کالا نیز با توجه به قد و سایز بزرگسالان ساخته شده و همه ی افراد می توانند از آن استفاده نمایند . لازم به ذکر است که رویه این تشک بادی به صورت مواج طراحی شده که سطحی نرم تر و منعطف تری را نسبت به رویه های بدون مواج دارا می باشد . علاوه بر این در کناره ی این کالا نیز یک عدد فرو رفتگی تعبیه شده که این کمک را به شما می کند بطری و یا نوشیدنی شما هنگام قرار گیری بر روی آب نیز در دسترس شما باشد . همچنین این محصول دارای برچسب تعمیرات نیز می باشد که در صورت آسیب دیدگی می توانید به سادگی این کالا را تعمیر کنید . هم اکنون می توانید این تشک بادی روی آب را از نمایندگی سنتر اینتکس همراه با مهلت تست 48 ساعته خریداری نمایید و در اسرع وقت درب منزل دریافت کنید . 

 نوع تفریحی
 طول 190 سانتی متر
 عرض 114 سانتی متر
 ارتفاع 90 سانتی متر 
 تحمل وزن 90 کیلو گرم
 جنس بدنه پی وی سی
 پمپ ندارد
 برچسب تعمیرات دارد
 کد محصولbestway 44039

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...