تشک بادی روی آب با طرح عینک آفتابی

intex 9870

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
7%
1,660,000
1,560,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب با طرح عینک آفتابی جزوء محصولات با قیمت مقرون به صرفه، با کیفیت و مقاوم، مناسب استفاده بزرگسالان، دارای ضمات تست و ارسال رایگان

تشک بادی روی آب با طرح عینک آفتابی یکی دیگر از محصولات شرکت اینتکس است که با بدنه ای کاملا انعطاف پذیر طراحی و تولید شده است. این محصول با دارا بودن دو عدد محفظه باد باعث شده تا شما بتوانید به سادگی این تشک بادی روی آب را راه اندازی نموده و از آن بهره مند شوید. یکی دیگر از مزایای این محصول، این است که سبب شده شما در بهترین ارگونومی ممکن بر روی این محصول قرار گرفته و به بهترین شکل ممکن به تفریح و یا استراحت بپردازید. همچنین بدنه این محصول بر روی آب به صورت کاملا انعطاف پذیر و نرم و راحت طراحی و تولید شده است که قطعا باعث عدم خستگی شما شده و در استفاده طولانی مدت نیز قطعا خستگی را حس نخواهید کرد. لازم به ذکر است انعطاف پذیری فوق العاده این محصول بر روی آب نیز از دیگر مواردیست که می توانیم به آن هم اشاره کنیم. شما با قرار گیری بر روی این محصول راحتی مشاهده خواهید کرد که بدنه اصلی این کالا بیش از پیش فرو رفته و نرم تر و راحت تر خواهد شد که قطعا مزیت بزرگی به شمار می رود. همچنین این انعطاف پذیری باعث شده تا اگر فردی بزرگسال نیز بر روی این محصول قرار گیرد فضایی راحت را تجربه کند و نگران فرو رفتن این محصول به داخل آب نباشد. البته گفتنی است که باید در هنگام خرید به ابعاد این کالا و همین طور تحمل وزن این کالا هم توجه کنید و با توجه به به قد و وزن خود این محصول را سفارش دهید. خرید یک عدد پمپ باد هم برای راه اندازی ساده تر این محصول قطعا پیشنهاد می شود. تشک بادی روی آب با طرح عینک آفتابی را می توانید هم اکنون از طریق نمایندگی محصولات بادی اینتکس در سبد خرید خود جای دهید.

 نوع تشک بادی روی آب
 طول 191 سانتی متر
 عرض 86 سانتی متر
 ارتفاع17 سانتی متر
  تحمل وزن  90 کیلوگرم
 اقلام همراه برچسب تعمیر
 پمپ   -
 کد محصول intex 9870

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...