تشک بادی روی آب با طرح صدف دریایی

intex 57257

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
700,000
2,900,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب با طرح صدف دریایی محصولی شکیل و زیبا ، که با قیمت ارزان و کیفیت عالی ، مناسب برای تفریح و سرگرمی های شما خریداران ، از طریق فروشگاه بزرگ محصولات بادی سنتر اینتکس عرضه به بازار جهانی ایران شده است .

تشک بادی روی آب با طرح صدف دریایی محصولی منحصر به فرد و خاص ، با طراحی بی نظیر با بهره گیری از طرح صدف که به صورت اکلیلی ساخته شده است یک محصول بسیار شیک را تداعی کرده است . این کالا به دلیل رنگ فوق العاده خود و ظاهر شکیل  توانسته توجه بسیاری از خریداران به ویژه بانوان را به خود جلب کند و به فروش ویژه ای دست یابد .  بخش اصلی این تشک بادی روی آب به صورت مواج ساخته شده است که این امر باعث شده تا فضای نرم و راحتی را در اختیار داشته باشید و در هنگام استفاده دور از خستگی وقت بگذرانید . همانطور که مشاهده می کنید بر روی بدنه این محصول دو عدد دستگیره به منظور حفظ تعادل و ایمنی شما در هنگام استفاده ، و دو عدد جای لیوانی برای نگه داری نوشیدنی ، در دو سمت این کالا تعبیه شده است . البته این دستگیره ها برای حمل و نقل و جا به جایی این محصول بسیار مفید می باشد که از دیگر خصوصیات مثبت این محصول به شمار می آید . از دیگر موارد مهمی که در خصوص این محصول باید به آن اشاره کرد ، ساختار و جنس بدنه این کالاست که از وینیل سخت و مستحکم ساخته شده است تا مصرف کننده با رضایت کامل این کالا را خریداری کرده و استفاده نماید . جنس وینیل از ضخامت بالایی برخوردار بوده و به راحتی دچار آسیب دیدگی نمی شود ، به همین خاطر بسیار مقاوم در برابر سایش ، رطوبت ، تغیرات آب و هوایی بوده است . برای راه اندازی این تشک بادی نیاز به خرید و تهیه یک عدد پمپ باد می باشد که با صرف کمترین هزینه امکان پذیر می باشد ، بنابراین پس از تهیه پمپ باد می توانید از طریق محفظه های بادی که بر روی کالا نصب شده است در مدت زمان 3 الی 4 دقیقه اقدام به باد کردن این محصول کنید . هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی سنتر اینتکس این شناور بادی را سفارش دهید تا در اسرع وقت آن را به صورت حضوری و یا درب منزل دریافت نمایید .

 نوع تفریحی
 طول 191 سانتی متر
 عرض 175 سانتی متر
 ارتفاع 24 سانتی متر
 تحمل وزن 130 کیلو گرم
 جنس بدنه وینیل 
 پمپ _
 ضمانت تست 48 ساعت
 کد محصول intex 57257

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...