تشک بادی روی آب با طرح صدف جدید

intex 67236

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6%
1,560,000
1,480,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب با طرح صدف جدید با ساختاری مقاوم و مستحکم، به همراه ارسال رایگان در فروشگاه مرکزی محصولات بادی سنتر اینتکس

تشک بادی روی آب با طرح صدف جدید یکی از منحصر به فرد ترین محصولات کمپانی اینتکس بوده که در سال جدید میلادی روانه بازار های جهانی شده است. این محصول دارای ارگونومی ساخت نوآورانه و استاندارد بوده به همین دلیل برای استفاده تمامی رده های سنی توصیه می شود. در خصوص کیفیت این تشک بادی روی آب باید ذکر کرد که جنس بدنه آن از پی وی سی بوده و با بررسی دقیق متخصصانمان به کیفیت ساخت بالای این محصول پی برده شده است. پس به آسودگی می توانید این کالا را خریداری کرده و در تمامی مناطق آبی استفاده بکنید و نهایت لذت را ببرید. البته لازم به ذکر است در خصوص وزن این محصول باید گفت که این محصول وزنی حدود 2.5 کیلو گرمی را دارا بوده و می تواند به آسودگی 100 کیلو گرم را تحمل کرده و به همین دلیل مناسب تمامی سنین کودکان و بزرگسالان می باشد. گفتنی است بر روی بدنه این محصول یک دریچه باد اختصاصی برای راه اندازی آسان آن تعبیه شده، پس برای استفاده تنها کافیست آن را از بسته بندی خارج کرده و در فضای مسطح و صافی باز کنید. سپس با استفاده از یک پمپ باد دستی مخصوص لوازم بادی و این دریچه اقدام به باد کردن محصول نمایید. لازم به ذکر است برای مراقبت از این محصول از فرو کردن اجسام نوک تیز به بدنه جدا بپرهیزید و همچنین وزنی بیش از توان قابل تحمل به رویه آن وارد نسازید. تشک بادی روی آب با طرح صدف جدید یک محصول استاندارد با طراحی بدنه مدرن بوده که قابل استفاده در تمامی فضاهای باز و یا سرپوشیده می باشد. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را با قیمت و کیفیتی مناسب خریداری نمایید.

 نوع تشک بادی روی آب
 طول  208 سانتی متر
 عرض  200 سانتی متر
 ارتفاع 13 سانتی متر
 جنس بدنه وینیل
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 اقلام همراه برچسب تعمیر
 کد محصول intex 67236

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...