تشک بادی روی آب با طرح صدف

intex 57255

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3%
2,010,000
1,950,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب با طرح صدف از دیگر محصولات جدید و منحصر به فرد ، از طریق نمایندگی سنتر اینتکس با کیفیت و قیمتی مقرون به صرفه ، مناسب برای تمام سنین طراحی و توزیع گردیده است .

تشک بادی روی آب با طرح صدف یک محصول کامل و در عین حال جذاب که با توجه به خصوصیات بی نظیری که دارد یک گزینه مناسب برای خرید شما جهت تفریح و سرگرمی های آبی و شناور شدن بر روی آب می باشد . این کالا با توجه به طراحی متفاوت در سال جدید توسط برند اینتکس روانه بازار جهانی ایران شده است که توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است و توانسته در مدت زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد . این محصول با ساختاری گرد و بدنه ای با طرح صدف طراحی شده است . سطح نشیمنگاه آن نیز به صورت مواج همانند یک صدف در نظر گرفته شده است که در حین استفاده بدن شما را در موقعیت مناسب و استانداردی قرار می دهد و مانع لغزندگی و لیز خوردن شما به درون آب می شود ، همچنین بخش بالایی بدنه نیز دارای یک برآمدگی بوده که می تواند نقش بالش را داشته باشد که هنگام دراز کشیدن راحتی را تجربه کنید . جنس بدنه کالا نیز از دیگر ویژگی های مثبت به شمار می آید ، زیرا از جنس پی وی سی دو لایه ضخیم تهیه شده که از استحکام و مقاومت مطلوبی در برابر فشار برخوردار است . همچنین به دلیل مرغوبیت ، از دوام و طول عمر بالایی برخوردار است به همین دلیل می تواند در فضای باز نیز از این کالا استفاده نمایید . لازم به ذکر است این تشک بادی در  دو طرفین خود دارای یک محفظه ی باد می باشد که توسط انواع پمپ های دستی ، به آسانی راه اندازی می شود که می توانید به سرعت و در حداقل زمان ممکن این تشک بادی را پر و خالی نمایید . هم اکنون می توانید این کالای با کیفیت را  را همراه با برچسب تعمیرات که در هنگام آسب دیدگی های جزئی استفاده می شود ، از سایت سنتر اینتکس خریداری کرده و در کمترین زمان درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید . 

 نوع تفریحی
 طول 190 سانتی متر
 عرض 190 سانتی متر
 ارتفاع  25 سانتی متر
 تحمل وزن 180 کیلو گرم
 جنس بدنه  پی وی سی ضخیم
 پمپ ندارد 
 برچسب تعمیرات دارد
 کد محصولintex 57255

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...