تشک بادی روی آب طرح ایموجی

intex 57254

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,700,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب با طرح ایموجی محصولی شکیل و با دوام که با ساختاری بی نظیر و مقاوم از محبوبیت بالایی در میان خریداران خود داشته است .

تشک بادی روی آب با طرح ایموجی محصولی جدید با طراحی بسیار مدرن و جذاب ، که با بهره گیری از تصویر ایموجی جایگاه ویژه ای در بین مردم دست یافته است . این محصول با ارگونومی گرد و دایره ای طراحی شده که با دارا بودن سایز و ابعاد مناسب می تواند 2 الی 3 نفر را در خود جای دهد . همچنین این محصول ساخته شده از رنگ زرد می باشد که رنگی فانتزی و شادی را برای محیط های مد نظر شما تداعی می کند . نشیمنگاه این تشک بادی نیز همانند اکثر تشک های بادی ، به صورت مواج بوده است که علاوه بر زیبایی و نرمی می تواند بهترین گزینه برای استراحت های بلند مدت شما به شمار می آید . این محصول می تواند یک انتخاب عالی برای تفریحات آبی در استخرهای خانگی و دیگر آب های آرام باشد که وقت خود را همراه با لذت و آرامش بگذرانید . در رابطه با جنس بدنه ی کالا باید عنوان کرد که جنس این تشک بادی از پی وی سی دو لایه ساخته شده ، که بیشترین دوام را نسبت به دیگر جنس های تولید ده دارد و سبب جلب رضایت مشتریان و خریداران شده است . علاوه بر این به دلیل مقاومت در تغیرات آب و هوایی و نور مستقیم خورشید از استحکام بالایی برخوردار است ، به همین دلیل می توانید در فضاهای باز نیز با خیالی آسوده استفاده نمایید . همچنین برای راه اندازی کالا تنها کافیست از طریق دریچه هایی که بر روی کالا تعبیه شده است می توانید بواسطه ی پمپ های باد دستی آن را در مدت زمان 3 دقیقه پر و خالی نمایید . لازم به ذکر است دور تا دور این کالا برای حمل و نقل آسان و مواقع ضروری ، یک طناب احاطه شده است ، و همانطور یک بر چسب تعمیرات نیز در اختیار شما قرار می گیرد و تا در مواقع آسیب دیدگی کالا را به راحتی تعمیر نمایید و سالیان سال از آن استفاده کنید . برای خرید این کالا و برسی اطلاعات داده شده می توانید به سایت سنتر اینتکس مراجعه کرده کرده و در سریع ترین زمان درب منزل تحویل بگیرید . 

 نوع تفریحی
 قطر 173 سانتی متر
 ارتفاع 27 سانتی متر
 تحمل وزن  150
 ظرفیت 2 الی 3 نفر
 جنس رویه PVC دو لایه
 پمپ ندارد
 برچسب تعمیرات دارد
 کد محصول intex 57254

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...