تشک بادی روی آب بالش دار بست وی

Bestway 43014

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
7%
1,540,000
1,440,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب بالش دار بست وی از سری محصولات باکیفیت همراه با ساختاری مستحکم و مقاوم، به همراه ارسال رایگان به تمام نقاط کشور

تشک بادی روی آب بالش دار بست وی یکی از تشک های بادی تولید شده با رنگ و طرح زیبا و بسیار جذاب می باشد که در صورت استفاده بر روی آب منظره بسیار جذابی را به وجود خواهد آورد. این تشک بادی روی آب دارای کیفیت و دوام بسیار مناسب و خوب می باشد که هنگام استفاده بر روی آب بسیار مقاوم و مستحکم بوده است و احساس لذت بخشی را به شما عزیزان منتقل می نماید. این تشک بادی روی آب یکی دیگر از تشک های بادی جدید تولید شده توسط برند اینتکس بوده که تولید سال 2018 می باشد و طراحی بسیار جذاب و دوست داشتنی دارد. این کالا با دارا بودن ابعاد و حجم مناسب می تواند به صورت یک نفره و دو نفره مورد استفاده قرار بگیرد. بخش های اصلی این شناور روی آب از لایه های وینیل یا همان PVC ساخته شده اند و دارای ضخامت و استحکام مطلوبی بوده است که برای این محصول ویژگی بسیار مناسب به حساب می آید. این تشک بادی جذاب از بهترین جنس وینیل ساخته شده که البته تمامی محصولات تولید شده توسط شرکت اینتکس دارای طراحی خاص بوده و کیفیت ساختار آن ها بی تردید بهترین است و به همین دلیل این تشک بادی نیز از این قاعده مستثنی نیست. جنس بدنه این محصول از بهترین نوع مواد است و نکته مهم درباره این کالا، سبک بودن وزن آن می باشد. این تشک ها باید به اندازه کافی سبک باشند تا بتوانیم از آن ها بر روی آب استفاده کنیم و حمل و جابه جایی آن ها نیز ساده باشد. این تشک علاوه بر استحکام بالای بدنه، تحمل وزن بسیار بالایی داشته و همچنین وزن بسته بندی این محصول تقریبا 1 کیلوگرم می باشد که وزنی کم است و شما به راحتی می توانید در استخر، در دریا و آب های آرام و ... به سادگی این استخر را با خود ببرید و از استراحت بر روی آن نهایت لذت را ببرید. این تشک بادی روی آب را می توانید از نمایندگی اینتکس خریداری نمایید. سفارش خود را در سایت سنتر اینتکس ثبت کنید و یا با شماره های این مرکز تماس بگیرید.

نوع  تشک بادی روی آب 
 طول  188 سانتی متر
 عرض  71 سانتی متر
 جنس بدنه وینیل
 تحمل وزن  90 کیلوگرم
 اقلام همراه برچسب تعمیر
  پمپ -
 کد محصول Bestway 43014

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...