تشک بادی روی آب بالش دار

intex 58894

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5%
1,380,000
1,320,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب بالش دار نمونه ای دیگر از پیشنهادات ویژه و منحصر به فرد فروشگاه محصولات بادی سنتر اینتکس می باشد که با کیفیتی فوق العاده ، عرضه به بازار جهانی ایران شده است .

تشک بادی روی آب بالش دار از دیگر محصولات محبوب و با کیفیت از تشک های بادی به شمار می آید که توسط نمایندگی سنتر اینتکس به سراسر نقاط کشور عرضه شده است . این محصول با توجه به طرح و رنگ بندی زیبا و خاصی که دارد در لیست پرفروش ترین محصولات بادی روی آب قرار گرفته است . نکته دیگر و البته مهم این محصول نیز می توان به ظاهر زیبا و اصول استاندارد خود سبب شده تا تمام رده های سنی بتوانند از این تشک بادی در آب های آرام و استخر های سر باز و سر پوشیده بهره مند شوند . همچنین این محصول به دلیل ارگونومی مستطیلی و مواجی که دارا می باشد ، گردش هوا بین بدن مصرف کننده و کالا به خوبی جریان می یابد و خاصیت ضد تعریق بودن را برای کالا فراهم می سازد تا با خیالی راحت بر روی آن به استراحت بپردازید . از سوی دیگر همانطور که در عنوان این محصول ذکر شده است به دلیل دارا بودن یک عدد بالش سرخود در بخش بالایی این تشک بادی شاهد یک محصول کامل و کاربردی می باشید . این تشک بادی روی آب به دلیل وزن سبک خود به راحتی حمل و جا به جا می شود ،  البته این وزن کم از کیفیت شناور ماندن کالا بر روی آب نمی کاهد و توانایی تحمل وزنی محصول را نیز افزایش می دهد . در فرآیند جنس بدنه این محصول از پی وی سی شفاف و ضخیم استفاده شده است که رایج ترین جنس برای تولیدات محصولات بادی می باشد . پی وی سی به دلیل مقاومت و کیفیت بالایی که دارد در برابر تغییرات شرایط آب و هوا ، دماهای متفاوت و اشعه نور خورشید بسیار مستحکم بوده است . این محصول بادی نیز همانند دیگر تشک های بادی راه اندازی مشابه ای دارد ، شما می توانید این کالا را توسط یه پمپ باد دستی و سوزنی مخصوص از طریق دریچه بادی که بر روی کالا تعبیه شده است در سریع ترین زمان ممکن باد کنید . پس از برسی اطلاعات داده شده در مورد این تشک بادی ، می توانید آن را با مراجعه به نمایندگی اینتکس به صورت اینترنتی و حضوری خریداری نمایید . 

 نوع تفریحی _ مستطیلی
 طول 188 سانتی متر
 عرض 71 سانتی متر
 تحمل وزن 80 کیلو گرم
 وزن کالا 1 کیلو گرم
 جنس بدنه PVC شفاف
 پمپ _
 ضمانت تست 48 ساعت
 کد محصول intex 58894

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...