تشک بادی روی آب اینتکس طرحدار

intex 43185

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6%
1,690,000
1,590,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب اینتکس طرحدار از سری محصولات مدرن و با طراحی جدید، مناسب برای استفاده جوانان و بزرگسالان، جهت تفریح و سرگرمی در آب های آرام و کم عمق

تشک بادی روی آب اینتکس طرحدار یک تشک بادی فوق العاده است که کاربرد اصلی آن برای لذت بردن از تفریحات آبی بر روی آب بوده و به بهترین شکل ممکن شما می توانید با قرار دادن این تشک بر روی آب های آرام بر روی آب نیز به استراحت پرداخته و لذت ببرید. همانطور که مشاهده می کنید نوع طراحی و ساختار این تشک بادی روی آب یکی از مهم ترین مواردیست که خیلی از افراد به همین بهانه دست به انتخاب این محصول می زنند. در واقع باید دقت داشته باشید که نوع طراحی این محصولات به گونه ای باشد که بتواند پاسخگوی نیاز شما به بهترین شکل ممکن باشد. در همین رابطه باید اشاره داشته باشیم که ساختار این محصول تحت نام تشک بادی مستطیلی یک نفره در بازار معروف می باشد. درکنار این موارد شما می توانید مشاهده کنید که بخش کف این کالا نیز دارای ساختاری مشبک بوده که با طراحی شفاف ارائه شده و همین مسئله نیز سبب شده تا مشتریان بتوانند با خیالی راحت و آسوده پس از قرار گیری بر روی آب از این ظراحی بی نظیر لذت ببرند. ابعاد و وزن محصول کاملا استاندارد بوده زیرا محصولی با ابعاد مناسب و وزن اندک را می توان در هر مکانی مورد استفاده قرار داد. این کالا که از فضای کافی برای استفاده بزرگسالان برخوردار بوده و قابل استفاده در استخر و آب های آرام می باشد. همچنین وزن این محصول در حدود 1.6 کیلو گرم بوده که بسیار سبک بوده و به راحتی می‌توان آن را مورد حمل و جابجا نمود. و در عین حال قادر است تا وزنی معادل 100 کیلو گرم را تحمل نماید که برای بزرگسالان ایده آل به نظر می رسد. شما می توانید سفارش خود را از طریق نمایندگی اینتکس با کمترین قیمت ممکن به ثبت برسانید.

 نوع تشک بادی روی آب
 طول  188 سانتی متر
 عرض  95  سانتی متر
 ارتفاع 18 سانتی متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس بدنه  وینیل
 اقلام همراه برچسب تعمیر
 کد محصول  intex 43185

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...