تشک بادی روی آب اسب بالدار

bestway_41118

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5%
1,640,000
1,560,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب اسب بالدار از سری محصولات با کیفیت و مدرن ، با طراحی فوق العاده خود توانسته در لیست محصولات پر فروش سنتر اینتکس قرار گیرد .

تشک بادی روی آب اسب بالدار از دیگر نمونه های بی نظیر از فروشگاه سنتر اینتکس که با خلاقیت و بکار گیری از طرحی فانتزی یک محصول جذاب و دیدنی تداعی کرده است . این کالا با بهره گیری از طرح اسب بالدار ساخه شده که بسیار محبوب و دوستداشتنی در بین تمام رده های سنی قرار گرفته . از خصوصیات مهم در رابطه با این تشک بادی که جهت راحتی خریداران در نظر گرفته شده است می توان به نشیمنگاه و بخش مرکزی آن اشاره نمود که به صورت مواج گرد تهیه شده ، مواج بودن سطح تشک ، این کمک را به شما می کند تا در مواقع نشستن رطوبت روی بدنه باعث لیز خوردگی شما به درون آب نشود  ، علاوه بر این در هنگام دراز کشیدن در فصل های گرم ، بدن دچار تعریق نخواهد شد چرا که گردش هوا در بین بدن و کالا در جریان می باشد . جنس بدنه این تشک بادی نیز از وینیل طرح چرم و براق ساخته شده ، وینیل یکی از مقاوم ترین و ضخیم ترین جنس در بین محصولات بادی می باشد ، به همین دلیل شرکت بست وی با تولید این محصول توانسته توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب نماید . لازم به ذکر است وینیل در برابر دما ، تغیرات آب و هوایی ، نور مستقیم خورشید و رطوبت از استحکام بالایی برخوردار بوده تا با خیالی آسوده بتوانید سالیان سال این محصول را استفاده نمایید . از دیگر نکات آن می توان به راه اندازی آسان این کالا اشاره کرد که با تهیه یک پمپ باد از طریق محفظه هوایی که بر روی آن تعبیه شده است در مدت زمان کوتاهی اقدام به راه اندازی کنید . شما می توانید این محصول بادی با کیفیت را از نمایندگی اینتکس به صورت حضوری و غیر حضوری همراه با ضمانت تست 48 ساعته و یک برچسب تعمیر از ما خریداری نمایید . 

 نوع تفریحی
 طول 231 سانتی متر
 عرض   231 سانتی متر
 تحمل وزن 90 کیلو گرم
 وزن کالا  10.6
 جنس بدنه وینیل چرم
 پمپ __
 برچسب تعمیرات  دارد
 کد محصول bestway_41118

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...