تشک بادی دو نفره Air Comfort

Air Comfort BMD9L

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
800,000
800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره Air Comfort محصولی جذاب و با دوام بوده که برای افراد خاص پسند یک انتخاب ایده ال به شمار می رود . می توانید با مراجعه به نمایندگی سنتر اینتکس این محصول را با قیمتی مناسب خریداری کنید .

تشک بادی دو نفره Air Comfort یکی از بهترین و با کیفیت ترین محصولات بادی شرکت Air Comfort بوده که برای استفاده در منزل ، محل کار و بخصوص در مسافرت ها تولید و عرضه شده است . طراحی قسمت رویه این محصول نیز مانند بسیاری از تشک های بادی به صورت مواج و مشبک بوده تا علاوه بر در بر گرفتن اعضای بدن موجب عبور بهتر جریان هوا نیز شود . این قابلیت و طراحی در جلوگیری از تعریق مصرف کنندگان تا حدودی موثر خواهد بود . طراحی لایه های داخلی نیز به صورت موازی و پشت سر هم بوده تا باعث افزایش استحکام و تحمل فشار بیشتر بدنه شود . این کالا دارای روکش جیر در قسمت رویه خود بوده تا محلی راحت و نرم برای خواب و استراحت ، را برای شما فراهم کند . همچنین قسمت های کف و دیواره این تشک را پی وی سی چند لایه تشکیل داده تا مقاومت خوبی در برابر ضربات و فشار ها داشته باشد . همچنین این بدنه به دلیل مقاومت خوب خود در برابر نور و گرمای آفتاب امکان استفاده در فضای باز را با خیالی آسوده فراهم خواهد ساخت . از دیگر ویژگی های این جنس بدنه تشک داشتن انعطاف بالا برای جمع شدن در حجم و اندازه های کوچک تر می باشد تا باعث حمل و جا به جایی آسوده تر آن شود ، کیف حمل همراه ، برچسب تعمیرات ، 48 ساعت مهلت تست و تعمیر و همچنین داشتن پمپ باد برقی از ویژگی های دیگر این محصول هستند . این کالا را می توانید در مدت زمان 3 دقیقه پر و یا خالی کنید . این کالا یکی از مناسب ترین گزینه ها برای استفاده در مکان های مختلف از جمله مسافرت ها بوده که قابلیت استفاده در چادر های مسافرتی را نیز به مصرف کنندگان خود خواهد داد . برای خرید تشک بادی دو نفره هم اکنون می توانید آن را از طریق سایت سنتر اینتکس سفارش داده و  محصول خود را در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید .  

 نوع  خانگی ، سفری
 طول  203 سانتی متر 
 عرض  152 سانتی متر
 ارتفاع  25 سانتی متر
 تحمل وزن 250 کیلوگرم 
 جنس بدنه pvc مخمل
 پمپ  دارد 
 ساک حمل  دارد 
 کد محصول Air Comfort BMD9L

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...