تشک بادی دو نفره کمپینگ پاویلو

Bestway 67703

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره کمپینگ پاویلو ساخته شده توسط برند معروف بست وی ، کاملا اصل و اورجینال . تولید شده با جنس پی وی سی و بسیار مقاوم . دارا بودن بالش بادی برای استفاده راحت تر از محصول . طراحی بسیار عالی با قابلیت جمع آوری در ابعاد بسیار کوچک به منظور جابجایی ساده و راحت تر . تشک بادی دو نفره کمپینگ پاویلو دارای ابعاد بزرگ بوده و می تواند برای استفاده دو نفر مناسب باشد . اگر به دنبال خرید تشک بادی دو نفره مناسب برای کمپ و مسافرت هستید ، فروشگاه اینتکس سنتر تشک بادی دو نفره کمپینگ پاویلو را به شما پیشنهاد می کند .

تشک بادی دو نفره کمپینگ پاویلو از جدید ترین تولیدات برند بست وی می باشد که در مدل های قبلی خود ، این تشک را با ظرفیتی 1 نفره ساخته شده است ، ولی در مدل بالا شما تشک بادی را مشاهده می کنید که از ابعاد بزرگی برخوردار بوده و می تواند برای استفاده دو نفره مناسب باشد . طول تشک بادی دو نفره کمپینگ پاویلو بست وی 203 سانتی متر و عرض آن نیز 152 سانتی متر می باشد . تشک ها عمدتا ارتفاع کمی دارد ، به خصوص تشک بادی کمپینگ که بهتر است ارتفاع کمی داشته باشد تا راه اندازی آن سریع تر انجام شود و حجم بسته بندی آن کوچک باشد تا برای استفاده در مسافرت ها بسیار مناسب تر بوده و بتواند برای مسافرین کاربرد خوبی را داشته باشد . ارتفاع تشک بادی دو نفره کمپینگ پاویلو 22 سانتی متر است . این تشک می تواند وزن 220 کیلوگرمی را تحمل کند ، برای همین می تواند برای استفاده دو نفره مناسب باشد . وزن تشک بادی دو نفره کمپینگ پاویلو همچنین 4.8 کیلوگرم است به همین دلیل نیز حمل و جابجایی آن نسبتا آسان است . البته مدل های یک نفره تشک بادی وزن بسیار سبک تری را دارد . از ویژگی های بسیار خوب تشک بادی دو نفره کمپینگ پاویلو می توانیم به بالش بادی تشک اشاره کرد ، همچنین برای جابجایی آسان تر محصول ساک حمل دسته داری در کنار تشک قرار گرفته است و شما می توانید تمامی این اقلام را با هم از فروشگاه اینتکس خریداری کنید .

 نوع  خانگی
 طول  203 سانتی متر
 عرض  152 سانتی متر 
 ارتفاع  22 سانتی متر
 تحمل وزن  220 کیلوگرم 
 جنس بدنه  پی وی سی طرح چرم
 جنس رویه پی وی سی جیر
 اقلام همراه بالش بادی
 ساک حمل دسته دار
 کد محصول Bestway 67703

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...