تشک بادی دو نفره کامفورت

bestway 67389Y

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
800,000
1,550,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره کامفورت محصولی جذاب با ابعاد استاندارد و طراحی بی نظیر ، دارای قیمت مناسب و کارایی بالا ، دارای رنگ شاد و مفرح ، قابل تهیه از نمایندگی سنتر اینتکس و تحویل درب منزل می باشد .

تشک بادی دو نفره کامفورت یکی از جدیدترین و بهترین تشک های بادی مخصوص مسافرت که توسط کمپانی معتبر bestway تولید شده است . محصولی که وزنی سبک داشته و برای استفاده در هر نوع مسافرتی بسیار مناسب است . این تشک بادی جنس بدنه ای بسیار با کیفیت و مقاوم داشته که می تواند ، توان مقاومت بالایی را در برابر برخورد اشیا و یا شرایط جوی مختلف از خود به نمایش بگذارد . این تشک در واقع ساخته شده از جنس PVC فشرده به همراه رویه مخمل و بدنه ای از جنس طرح چرم می باشد که قدرت بدنه این محصول را بیش از پیش بالا می برد . همچنین از پی وی سی دولایه در قسمت زیرین این کالا استفاده شده است . روکش مخملی که قابلیت ضد تعریق بودن و بدنه طرح چرم نیز می تواند قابلیت مقاومت در برابر آب را به همراه داشته باشد . اما قسمت بسیار مهم این تشک دیواره های تشک بوده که بسیار مقاوم و به هم پیوسته می باشد . دیواره هایی که سبب شده تا محصول بتواند فشار های ناشی از وزن های بالا را به خوبی تحمل کند . این کالا به راحتی و در زمان کوتاهی به وسیله پمپ باد دستی که همراه تشک بادی برای شما ارسال می شود ، باد می شود و می توان از آن استفاده کرد . سایر ویژگی های محصول : دارای قدرت تحمل وزن بالا ، سبک ، قابلیت ضد آب ، با رنگبندی روشن و شاد . برای خرید این کالای منحصر به فرد از فروشگاه سنتر اینتکس می توانید یکی از روش های اینترنتی و یا خرید حضوری را انتخاب کنید و خریدی مطمئن را با ما تجربه کنید . 

 نوع  خانگی ، سفری
 طول  191 سانتی متر
 عرض  137 سانتی متر
 ارتفاع  22 سانتی متر
 تحمل وزن  295 کیلوگرم
 جنس بدنه  PVC طرح چرم
 پمپ  دارد 
 کیف حمل ندارد
 کد محصول bestway 67389Y

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...