تشک بادی دو نفره چند کاره AeroBed

AeroBed 7514

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
800,000
800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره چند کاره AeroBed یک محصول با کیفیت و مقاوم ، دارای بدنه ای انعطاف پذیر و نرم و راحت ، با کیفیت بسیار بالا و قابلیت شستشو ، مناسب برای محیط های خانگی و مسافرت ها می باشد .

تشک بادی دو نفره چند کاره AeroBed یکی از تشک های بادی زیبا و با کیفیت است که مناسب برای استفاده در کمپینگ و یا استفاده در اتاق های خواب می باشد . رویه این تشک بادی به صورت مواج می باشد که با توجه به ساختار استاندارد که دارد بهترین حالت را برای بدن شما فراهم می آورد تا به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس درد و یا خستگی به بدن شما دست ندهد و باعث گردش بهتر هوای میان بدن شما و سطح تشک می شود و از تعریق بدن به خوبی جلوگیری به عمل می آورد . این محصول دارای دو محفظه باد می باشد که می توانید به وسیله ی پمپ باد برقی همراه تشک بادی ، آن را در مدت زمان 4 دقیقه ، به اندازه دلخواه باد کرده و مورد استفاده قرار دهید . در ساخت این تشک بادی در بخش رویه آن از پی وی سی جیر یا همان مخمل استفاده شده است که علاوه بر مقاومت و کیفیت بالایی که از خود به نمایش می گذارد ، دارای نرمی و انعطاف پذیری ایده آلی نیز است . همچنین در بخش کف تشک بادی به دلیل فشار های بالایی که متحمل می شود از پی وی سی دولایه برای بالاتر بردن استحکام این محصول استفاده شده است . این تشک بادی به دلیل داشتن ویژگی هایی مانند وزن و ابعاد مناسب و همچنین قابلیت استفاده بر روی آب ، جزء بهترین و پر فروش ترین تشک های بادی شرکت AeroBed می باشد . در صورت تمایل برای خرید این تشک بادی می توانید آن را از طریق سایت سنتر اینتکس سفارش دهید . 

 نوع  خانگی ، سفری
 طول  203 سانتی متر
 عرض  198 سانتی متر
 ارتفاع  23 سانتی متر 
 تحمل وزن  273 سانتی متر
 جنس بدنه  pvc مخملی
 پمپ  دارد 
 کیف حمل  دارد
 کد محصول AeroBed 7514

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...