تشک بادی دو نفره چند کاره

coleman 18356

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
800,000
800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره چند کاره محصولی که از دوام بالایی برخوردار بوده و کیفیت ساخت آن بسیار بالا می باشد ، این محصول یکی از بهترین مدل های تولید شده از نظر نرمی و انعطاف پذیری است .

تشک بادی دو نفره چند کاره محصول شرکت coleman می باشد که به تازگی روانه بازار های جهانی شده است . سطح شیار دار و مواج این محصول باعث شده تا از تعریق شما در هنگام خوابیدن بر روی این تخت جلوگیری شود . همچنین این محصول ساخته شده از نوع PVC می باشد که تمام قسمت های این تشک بادی از همین جنس ساخته شده است . تنها تفاوت بخش های مختلف این محصول این است که رویه ای مخملی داشته و کف آن هم به صورت دو لایه طراحی و تولید شده است که در برابر صدمات احتمالی بسیار مقاوم است . این محصول توسط یک پمپ باد دستی به راحتی پر می شود و ابعاد آن هم بسیار مناسب است و به همین دلیل به شما این امکان را می دهد که از آن در هر مکانی استفاده کنید این کالا با توجه به جنس بسیار مستحکم و سبکی که دارد قابلیت این را دارد که بتوانید از آن درون چادر های مسافرتی نیز استفاده کنید . این محصول به دلیل انعطاف پذیری بسیار بالایی که دارد می تواند وزن های بسیار زیاد را نیز تحمل کند این محصول دارای بالش بادی نیز می باشد که می توانید باد درون آن را تنظیم کنید و از آن استفاده کنید ، این محصول دارای یک کیف حمل ، برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما ، 48 ساعت مهلت تست نمایندگی اینتکس می باشد . در صورت تمایل برای خرید این محصول می توانید آن را از طریق سایت سنتر اینتکس سفارش دهید . 

 نوع  خانگی ، سفری
 طول  198 سانتی متر
 عرض  166 سانتی متر
 ارتفاع  13 سانتی متر
 تحمل وزن  280 کیلوگرم 
 جنس بدنه  pvc با رویه جیر
 پمپ  دارد 
 کیف حمل  دارد
 کد محصول coleman 18356

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...