تشک بادی دو نفره پاویلو

bestway 67699

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره پاویلو ساخته شده توسط برند بست وی با بهترین کیفیت . دارای رویه تمام جیر با قابلیت انعطاف پذیری عالی به منظور استفاده بهتر  و طولانی مدت . دارای رویه ضد تعریق و مواج که می تواند برای استراحت کردن و خوابیدن های طولانی مدت مناسب باشد . تشک های بادی مناسب برای مسافرت ها نیز بوده و جابجایی آسانی را دارند . فروشگاه سنتر اینتکس به دلیل محبوبیت تشک بادی دو نفره پاویلو و همچنین جدید بودن و دارا بودن ظاهر زیبا ، این محصول را موجود کرده است .

تشک بادی دو نفره پاویلو از جدید ترین و پر فروش ترین تشک های بادی فروشگاه سنتر اینتکس و برند بزرگ بست وی می باشد که در سال 2022 با بهترین جنس ها و مواد ها ساخته شده است . کیفیت ساخت تشک بادی دو نفره پاویلو بسیار بالا بوده و برای ساخت محصول از پی وی سی استفاده شده است . البته این جنس تماما پی وی سی می باشد ولی بخش رویه آن از یک لایه جیر تشکیل شده است . این لایه توانسته است که رویه ای نرم و راحت را برای مصرف کننده داشته باشد . چرا که جیر نسبت به پی وی سی نرم بوده و می تواند از عرق کردن بدن جلوگیری کند . زیرا پی وی سی خاصیتی لاستیکی داشته و بدن در برخورد طولانی مدت امکان عرق کردن را خواهد کرد . سطح تشک بادی برای اینکه بسیار نرم و خاصیت فنری داشته باشد ، به صورت برجسته طراحی شده است ، این طراحی را شرکت بست وی در تولید بسیاری از تخت ها و تشک های خود استفاده کرده است . ابعاد بزرگ تشک بادی دو نفره پاویلو ، آن را مناسب برای استفاده دو نفره کرده است ، همچنین تشک بادی به خوبی می تواند وزن  هر دو نفر را نیز تحمل کند چرا که بست وی تحمل وزن تشک بادی دو نفره پاویلو را 220 کیلوگرم در نظر گرفته است . ابعاد تشک بادی برابر با طول 203 سانتی متری و عرض 152 سانتی متری می باشد و ارتفاعی که دارد به 36 سانتی متر می رسد . این تشک دارای پمپ باد برقی برای راه اندازی بوده و می توانید از آن استفاده کنید .

 نوع  خانگی
 طول  203 سانتی متر
 عرض  152 سانتی متر 
 ارتفاع  36 سانتی متر
 تحمل وزن  220 کیلوگرم 
 جنس بدنه  پی وی سی و جیر
 پمپ  برقی 220 ولتی
 کیف حمل  دارد
 کد محصول bestway 67699

تشک بادی دو نفره پاویلو

تشک بادی دو نفره پاویلو از تشک های بادی ساخته شده شبیه به تخت های بادی می باشد که ارتفاع بلند تری نسبت به سایر تشک های بادی دارد ، برای همین برای مشتریان بسیار جذاب تر است . فروشگاه سنتر اینتکس نیز برای اینکه مشتریان بتوانند تشک های بادی زیادی در مدل های مختلف مشاهده و خریداری کنند ، این محصول را نیز اضافه کرده است ، لذا شما نیز می توانید با در نظر داشتن ویژگی های انواع تشک های بادی ، بهترین و مناسب ترین مدل را انتخاب و خریداری کنید . تشک بادی دو نفره پاویلو در ابعاد بزرگی ساخته شده است و شرکت بست وی آن را برای استفاده دو نفره مناسب دانسته است . 

مدل پاویلو از معروف ترین مدل هایی است که شرکت بست وی داشته و پیشنهاد ما به شما خریداران این است که در صورت علاقه به استفاده از تشک های بادی ، مدل های پایلو را مد نظر داشته باشید تا در صورت پسندیدن بتوانید این محصول را خریداری کنید . رنگی که تشک بادی دو نفره پاویلو دارد نیز آن را خاص کرده است . معدود تشک های بادی طراحی و تولید شده اند که دارای رنگ هایی مانند زرشکی هستند و بست وی سعی کرده تا با ساخت تشک بادی با حاشیه ها و دیواره های زرشکی رنگ و همچنین سطح کرمی آن ، ظاهری بسیار جذاب و خاص را به تشک بادی ببخشد . 

سطح این تشک بادی از جیر می باشد و دلیل استفاده از این پارچه ، لطافت خاص و منحصر به فردی است که محصول دارد و شما می توانید با دراز کشیدن و استراحت کردن بر روی تشک بادی نهایت لذت را ببرید . به خصوص نرمی بی نظیری که این محصول بادی دارد . عمدتا تشک های بادی به دلیل اینکه ساختار بادی دارند و بدنه آن ها بسیار نرم و انعطاف پذیر است ، شما می توانید در شرایط بسیار ایده آل تری استراحت کرده و مدت زمان زیادی را روی تشک بادی بخوابید . این تشک بادی دارای بالش بادی است که در تصویر نیز قابل مشاهده می باشد .

بالش های بادی که معمولا بر روی بدنه تشک ها وجود دارد استاندارد می باشند و ارتفاع مناسبی دارند ، برای همین احساس راحتی داشته و دیگر نیازی به بالش های دیگری نخواهید داشت . برای همین است که شرکت بست وی بیشتر تشک های بادی خود را به همره بالش بادی طراحی می کند . از ویژگی های بسیار خوبی که می توان در رابطه با تشک بادی پاویلو اشاره کرد ، ارتفاع بلند آن است که به 36 سانتی متر می رسد ، این در حالی است که بسیاری از تشک های بادی ارتفاعی کمتر از 30 سانتی متر دارند . و اما مورد بعدی این است که تشک بادی طول و عرض زیادی دارد که به ترتیب طول آن 203 سانتی متر و عرضش 152 سانتی متر می باشد . 

برای همین است که دو نفر می توانند از آن استفاده کنند . ابعادی که اشاره شد ، در واقع ابعاد استانداردی هستند که شرکت بست وی سعی کرده تا در ساخت تمامی تشک های بادی دو نفره خود رعایت کند و دیگر شما می توانید با اطمینان خاطر محصول را خریداری کنید . بخش هایی که در بدنه داخلی تشک بادی وجود دارد و ساختار لایه لایه آن موجب شده است تا محصول به خوبی بتواند وزن های بالا را تحمل کند . بدین صورت که تشک بادی دو نفره پاویلو به راحتی می تواند 220 کیلوگرم وزن را تحمل کند . اگر توجه داشته باشید وزن هر فردی تقریبا زیر 90 کیلوگرم است و با این تفاسیر تشک بادی به خوبی و بدون هیچ مشکل می تواند وزن دو نفر را تحمل کند . شما می توانید برای راه اندازی تشک بادی دو نفره پاویلو از پمپ باد برقی 220 ولتی محصول استفاده کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...