تشک بادی دو نفره مسافرتی بست وی

bestway 67448

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
800,000
2,200,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره مسافرتی بست وی یکی از محصولات زیبا و با کیفیت فروشگاه سنتر اینتکس می باشد که با قیمت ارزان و مناسب روانه بازار گردیده است .

تشک بادی دو نفره مسافرتی بست وی محصولی دیگر از محصولات شرکت بست وی بوده که از الیاف مستحکم ساخته شده و با توجه به جنس خود ، دارای رویه ی نرم و لطیف و همچنین رنگی فوق العاده زیبا می باشد . اما این محصول ویژگی هایی مانند وزن سبک داشته که می تواند یکی از بهترین مزیت های این کالا محسوب شود . ویژگی ای که سبب می شود تا بتوان به راحتی در هر مکانی از آن استفاده نمود . این تشک برای استفاده دو فرد تولید شده است که از قابلیت های طبی و ضد تعریق بودن نیز بهره می برد . همچنین جنس رویه ی این محصول پی وی سی مخمل می باشد که شما عزیزان می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید . از نکات دیگری که باید به آن توجه کرد رویه مشبک و بسیار لطیف آن است که باعث می شود استفاده از آن برای شما لذت بخش باشد . به همراه این تشک نیز یک پمپ باد دستی مجزا نیز وجود دارد که به کمک آن می توانید به راحتی تشک خود را باد کرده و از آن استفاده کنید . همچنین این تشک بادی از خاصیت طبی بودن برخور دار است که برای بیماران و افراد سالمند نیز مناسب است . این محصول دارای برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما می باشد و پس از دریافت کالا از 48 ساعت مهلت تست بر خوردار است که در صورت وجود مشکل تعویض یا تعمیر می شود . در صورت تمایل برای خرید این محصول می توانید از طریق دو روش حضوری و اینترنتی این محصول را از سایت سنتر اینتکس خریداری کنید . 

 نوع  خانگی ، سفری
 طول  191 سانتی متر 
 عرض  137 سانتی متر
 ارتفاع  22 سانتی متر 
 تحمل وزن  295 کیلوگرم
 جنس بدنه  pvc با رویه مخمل
 پمپ  دارد 
 ساک حمل  ندارد 
 کد محصول  bestway 67448

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...