تشک بادی دو نفره مخمل مشکی

intex 67796

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
800,000
800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره مخمل مشکی از مرغوب ترین محصولات شرکت اینتکس می باشد که به تازگی با کیفیت بسیار بالا وارد ایران شده است . برای خرید با تلفن های که در سایت موجود است تماس بگیرید .

تشک بادی دو نفره مخمل مشکی یکی دیگر از تشک های بادی شرکت intex بوده که روکش مخمل آن قابلیت بسیار مهم ضد تعریق بودن را به ارمغان می آورد رویه ی این محصول از جنس مخمل ضد تعریق می باشد و زیبایی خاصی به تشک شما می بخشد که در هنگام استفاده از آن بدن شما تعریق نمی کند و می توانید به راحتی از آن استفاده کنید . طرح رویه ی این تشک دارای حفره هایی می باشد و این حفره ها از تعریق بدن در هنگام استفاده از تشک جلوگیری می کند . همینطور این تشک بادی پمپ دستی مجزا داشته که می توان به سهولت این تشک را در مدت زمان کمی راه اندازی کرد . همچنین به دلیل داشتن ابعاد و وزن مناسب قابلیت استفاده در سفر را نیز برای مصرف کننده به همراه خواهد داشت . این تشک دو نفره بوده و دارای تحمل وزن بالا و مناسبی برای تمامی افراد می باشد . دیواره های نگهدارنده ی داخلی این تشک طبی موجب این می شود که قدرت این محصول افزایش یابد و در هنگام استفاده از آن برای شما مشکلی به وجود نیاید . رنگ مشکی این محصول نیز به زیبایی این تشک بادی افزوده است و آن را به یک محصول جذاب تبدیل کرده است . لازم به ذکر است که جنس بدنه ی این تشک بادی کمپانی اینتکس از پی وی سی سه لایه می باشد . برای خرید این تشک بادی مخمل می توانید آن را از طریق سایت سنتر اینتکس خریداری کنید . 

 نوع  خانگی ، سفری
 طول  203 سانتی متر 
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع  22 سانتی متر
 تحمل وزن  273 کیلوگرم
 جنس بدنه  pvc با رویه مخملی
 پمپ  دارد 
 کیف حمل  ندارد
 کد محصول intex 67796

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...