تشک بادی دو نفره طبی با رویه مخمل

bestway 67330

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
800,000
2,250,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره طبی با رویه مخمل محصولی با قیمت مناسب ، کیفیت عالی و ساختاری متفاوت است که قابلیت شستشو را دارد و توسط نمایندگی اینتکس به فروش می رسد .

تشک بادی دو نفره طبی با رویه مخمل از محصولات شرکت پر آوازه ی بست وی می باشد . همچنین این کالا به گونه ای طراحی شده که قابلیت جمع شدن در مواقع عدم استفاده را دارد و یا خوابیدن و دراز کشیدن بر روی آن به صورتی می باشد که هیچ گونه فشاری از سمت تشک به بدنتان وارد نمی شود و حتی اثری بر روی گردش خون شما ندارد و به دلیل طبی بودن خود بسیار برای بیماران و افرادی که دچار درد های کمر هستند و همچنین سالمندان مناسب است . این محصول با بهره گیری از جدید ترین متد های ساخت و تولید به گونه ای طراحی شده که به دلیل جنس فوق العاده ای که دارد در برابر انواع صدمات احت مالی و خراشیدگی ها و اجسام تیز مقاوم است و همچنین رویه این تشک بادی جوری طراحی شده است که از تعریق بدنتان جلوگیری می کند و شما می توانید مدت طولانی را بر روی آن استراحت کرده و لذت ببرید . راه اندازی این محصول نیز کاری ساده و آسانی بوده و در مدت زمان کوتاهی به وسیله پمپ باد صورت می گیرد . تحمل وزن بالای این محصول هم قابلیت اطمینان را به شما می دهد که با خیال راحت بتوانید این محصول را خریداری نمایید . این تشک بادی جذاب هم اکنون با قیمت استثنایی از طریق فروشگاه اینتکس به فروش می رسد شما می توانید آن را به صورت اینترنتی سفارش داده و یا حضوری به فروشگاه مراجعه کنید . 

 نوع  خانگی ، سفری
 طول  203 سانتی متر 
 عرض  152 سانتی متر
 ارتفاع  22 سانتی متر 
 تحمل وزن  273 کیلوگرم
 جنس بدنه  PVC با رویه جیر
 پمپ  دارد
 کیف حمل  ندارد
 کد محصول bestway 67330

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...