تشک بادی دو نفره سبز با کیسه خواب

bestway 67436G

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,700,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره سبز با کیسه خواب محصولی ارزان و مقاوم در رنگبندی متنوع و زیبا ، هم اکنون با ثبت خرید خود در سایت سنتر اینتکس اقدام به خرید این کالا کنید .

تشک بادی دو نفره سبز با کیسه خواب محصولی با بدنه ای نرم و راحت برای استراحت بزرگسالان بوده که با توجه به رنگ خاص و جذاب خود توانسته در نوع خود به یکی از بهترین محصولات بست وی مبدل شود . یکی از نکات حائز اهمیت در طراحی این این تشک بادی ، دارا بودن رویه ای ای مقاوم از جنس چرم مصنوعی می باشد که به همراه زیبایی ، جلوه چشم نوازی نیز به محصول بخشیده است . همچنین این ویژگی در راحتی و انعطاف پذیری آن نیز موثر می باشد . جنس بدنه و کف این محصول بادی از pvc می باشد با این تفاوت که ساختار قسمت زیرین از دولایه پی وی سی استفاده شده است و به همین دلیل است که این محصول قابلیت تحمل وزن بالایی دارد ، این تشک بادی دارای یک کیسه خواب سرخود می باشد که فضای داخلی تشک را بسیار گرم نگه می دارد و همچنین این تشک بادی توسط زیپ کنار محصول باز و بسته می شود و به دلیل حجم و وزن اندک خود بهترین گزینه برای کمپینگ ها و درون چادر های مسافرتی می باشد که می توانید آن را پس از جمع کردن درون کیف حمل مخصوص قرار داده و با خود جا به جا کنید . همچنین این محصول بادی دارای بالش سرخود می باشد که در قسمت بالایی این کالا تعبیه شده است و شما را از به همراه داشتن بالش در سفرهای خود بی نیاز می کند . راه اندازی این محصول توسط انواع پمپ های باد دستی و یا خودکار ، در کوتاه ترین زمان ممکن امکان پذیر می باشد . همچنین این تشک بادی دارای یک برچسب تعمیرات می باشد که در مواقع لزوم می توانید از آن استفاده کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن مشکل را برطرف کنید . این تشک بادی را می توانید با قیمتی مناسب و کیفیت بالا از طریق سایت سنتر اینتکس خریداری کرده و یا به صورت حضوری به فروشگاه مراجعه کنید . 

 نوع  سفری ، خانگی
 طول  191 سانتی متر 
 عرض 137 سانتی متر 
 ارتفاع  22 سانتی متر
 تحمل وزن  295 کیلوگرم
 جنس بدنه  pvc طرح چرم
 پمپ  ندارد 
 کیف حمل دارد
 کد محصول bestway 67436G

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...