تشک بادی دو نفره بست وی کد bestway 67379

bestway 67379

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
800,000
800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره بست وی کد bestway 67379 با رویه جیر و پی وی سی طرح چرم دولایه که قابلیت تحمل وزن این محصول را به 200 کیلو گرم افزایش داده است . 

تشک بادی دو نفره بست وی کد bestway 67379 از سری تشک های بادی سبک و با کیفیت برند بست وی می باشد که سازگار با محیط زیست می باشد و در سال های اخیر روانه بازارهای جهانی شده است . این تشک بادی فاقد پمپ باد سرخود می باشد به همین منظور برای راه اندازی آن باید از پمپ باد دستی استفاده نمایید . وزن این تشک بادی 3.3 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی قابل جا به جایی می باشد از همین رو می تواند بهترین گزینه برای به همراه داشتن در مسافرت ها باشد . جنس رویه این محصول از نوع پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که از کیفیت و مقاومت بالا در کنار نرمی و انعطاف پذیری ایده آل برخوردار است . همچنین در بخش کف این تشک بادی از پی وی سی طرح چرم دولایه استفاده شده است که قابلیت تحمل وزن این محصول را تا 200 کیلو گرم مهیا ساخته است که کمی از قابلیت تحمل وزن تشک های بادی دیگر کمتر می باشد . تشک بادی دو نفره بست وی کد bestway 67379 با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود است که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

 نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 200 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 137 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخمل
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ -
ساک حملندارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3.3 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موج دار طبی
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...