تشک بادی دو نفره بست وی با پمپ پدالی سرخود

bestway 67225

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
800,000
800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره بست وی با پمپ پدالی سرخود مناسب سفر و حتی منزل بوده وبا استفاده از پمپ پدالی سرخود به راحتی قابل راه اندازی می باشد . جنس رویه ی آن از پی وی سی جیر و جنس کناره های آن از پی وی وس طرحچرم بوده که این موضوع موجب افزایش و انعطاف بیشتر محصول شده است . کف آن نیز ساخته شده از پی وی سی دولایه بوده که این امر باعث افزایش استقامت آن شده و قادر به تحمل وزنی بالغ بر 240 کیلو گرم می باشد .

تشک بادی دو نفره بست وی با پمپ پدالی سرخود محصولی کار بردی مناسب مسافرت و حتی منزل می باشد . رویه ی این محصول کاربردی از جنس پی وی سی جیر می باشد که لطافت و زیبایی قابل توجه ای به آن بخشیده است . همچنین به منظور افزایش انعطاف و زیبایی ، کناره های آن از پی وی سی طرح چرم تولید شده است . کف این محصول فوق العاده از پی وی سی دولایه ساخته شده که استحکام و کیفیت آن را تا حد زیادی افزایش داده است . به همین منظور این محصول در برابر فشار های لازم استقامت قابل قبولی از خود نشان داده و قادر به تحمل وزن تا 240 کیلو گرم می باشد . سطح این تشک بادی به صورت مواج در نظر گرفته شده تا در استفده های طولانی مدت مانع از تعریق بدن شود . همچنین این خصوصیت موجب شده تا بدن فرد در موقعیت مناسبی قرار گرفته و مانع از خستگی شود . این محصول بسیار سبک بوده و تنها 3.9 کیلو گرم وزن دارد که می توان آن را به راحتی حمل کرده و در  منزل و مسافرت ها از آن استفاده کرد . از مزیت های دیگر این محصول می توان به دریچه هوای آن اشاره کرد . با استفاده از این دریچه می توان به آسانی آن را راه اندازی کرده و یا تمام هوای داخل آن را تخلیه نمود . همچنین این تشک بادی دارای یک پمپ پدالی سرخود بوده که به سهولت در راه اندازی آن کمک شایانی کرده است . این تشک بادی زیبا با بهترین کیفیت و بیشترین کارایی هم اکنون از نمایندگی مرکزی اینتکس به صورت اینترنتی یا حضوری قابل خریداری می باشد .

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 240 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 137 سانتی متر
 ارتفاع 28 سانتی متر
 جنس رویه PVC جیر
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
 نوع پمپ پدالی سرخود
ساک حملندارد
سایر ویژگی ها دارای رویه مواج و ضد تعریق
 دارای دریچه باد Dual Lock
 انعطاف بدنه بالا و حجم کم
 مناسب مسافرت های کمپینگ
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...