تشک بادی دو نفره بست وی با پمپ باتری خور

bestway 67930

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,900,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره بست وی با پمپ باتری خور که مدل یک نفره آن نیز توسط بست وی تولید شده است یکی از بهترین تشک های بادی فروشگاه اینتکس می باشد که برای استفاده در خانه و حتی مسافرت کاربرد دارد . تشک بادی بسیار نرم و راحت بوده و می تواند یک تشک بسیار خوب برای شما باشد تا بتوانید به راحتی برای استراحت کردن و خوابیدن از آن استفاده کنید .

تشک بادی دو نفره بست وی با پمپ باتری خور تشکی بسیار زیبا و با ویژگی های بسیار خوب است که فروشگاه اینتکس با توجه به محبوبیت بسیار بالای این تشک و همچنین داشتن یک پمپ باد باتری خور دو مدل یک نفره و دو نفره آن را موجود کرده است تا بتوانید با توجه به نیاز خود یکی از آن ها را خریداری کنید . تشک بادی دو نفره بست وی با پمپ باتری خور در واقع عرض بیشتری داشته و برای استفاده دو نفر به صورت همزمان مناسب است ، همچنین بدنه آن تقویت شده است تا وزن های بالاتری را بتواند تحمل کند . طول تشک بادی دو نفره بست وی با پمپ باتری خور 203 سانتی متر و عرض آن 152 سانتی متر است . ولی مدل یک نفره دارای عرض 99 سانتی متری می باشد . ارتفاع تشک نیز 30 سانتی متر می باشد . برای ساخت و تولید تشک بادی دو نفره ، بست وی از پی وی سی طرح چرم و پی وی سی جیر استفاده استفاده کرده است . تا علاوه بر انعطاف خوب تشک بادی ، کیفیت ساخت تشک و تحمل وزن آن بالا تر برود . این تشک به خوبی می تواند 250 کیلوگرم وزن را تحمل کند ، به همین دلیل است که بست وی محصول را برای استفاده دو نفره مناسب می داند . رنگ تشک بادی نیز بسیار خاص و زیبا بوده و همچنین چرک پذیر نیست .

 نوع  خانگی و مسافرتی
 طول  203 سانتی متر
 عرض  152 سانتی متر
 ارتفاع  30 سانتی متر
 تحمل وزن  250 کیلوگرم
 جنس بدنه  پی وی سی با رویه جیر
 پمپ باتری خور
 وزن 5 کیلوگرم
 کد محصول bestway 67930

تشک بادی دو نفره بست وی با پمپ باتری خور

تشک بادی دو نفره بست وی با پمپ باتری خور یک تشک بادی فوق العاده جذاب و متفاوت است که شرکت بست وی آن را در دو مدل یک نفره و دو نفره طراحی کرده است که شما در این بخش مدل دو نفره آن را مشاهده می کنید ، ولی این تشک بادی در واقع مدل یک نفره نیز دارد که در فروشگاه مرکزی اینتکس می توانید آن را مشاهده کرده و خریداری کنید . توجه داشته باشید که هر دو مدل دارای پمپ باد باتری خور می باشند که باعث محبوبیت بسیار بیشتر این مدل نسبت به سایر مدل ها شده است . تشک های بادی دو نفره ای که شما آن را مشاهده می کنید ، قابلیت استفاده در خانه یا مسافرت را دارد و برای همین است که مورد استقبال بسیاری از مشتریان قرار گرفته است . 

به دلیل اینکه این پمپ باد به صورت باتری خور بوده و شما می توانید با استفاده از همان پمپ باد ، تشک بادی را در هر جایی که دوست دارید راه اندازی کرده و استفاده کنید . بنابراین اگر در سفر هستید ،باز هم می توانید در داخل پمپ باد ، باتری قرار دهید و آن را روشن کرده و محصول را راه اندازی کنید . عمدتا تشک های بادی فاقد پمپ باد برقی و ... هستند و داشتن این نوع از پمپ های باد یک مزیت بسیار بزرگ برای تشک بادی محسوب می شود . لذا اگر دوست دارید که بسیار ساده تر و سریع تر تشک بادی خود را راه اندازی کنید ، توصیه میکنیم که حتما از تشک های بادی استفاده کنید که دارای پمپ باد هستند . 

البته آن دسته از تشک های بادی که دارای پمپ باد نیستند ، شما می توانید از پمپ های باد مجزا برای راه اندازی استفاده کنید . به خصوص اگر تشک بادی شما دو نفره باشد و با توجه به اینکه ابعاد بزرگتری دارد ، می تواند حجم زیادی از هوا را داخل خود جای دهد و در نتیجه وجود پمپ باد بسیار ارزشمند خواهد بود . تشک بادی دو نفره بست وی با پمپ باتری خور علاوه بر داشتن ویژگی های گفته شده ، دارای رویه نرم و طبی است که یکی دیگر از مزیت های بسیار عالی محصول محسوب می شود . شرکت بست وی برای اینکه تشک بادی بسیار نرم و طبی باشد ، سطح آن را به صورت مواج طراحی کرده است . 

رویه مواج یکی از بهترین تکنولوژی هایی است که برای ساخت تشک های بادی استفاده می شود و شرکت بست وی نیز به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان تشک های بادی ، سعی دارد که این محصولات بادی را با این روش جدید طراحی کند و اگر شما به محصولات بادی این شرکت توجه داشته باشید متوجه خواهید شد که بیشتر مدل ها از این طراحی بی نظیر و بسیار عالی برخودار هستند . شاید از دیگر ویژگی های فوق العاده خوب تشک بادی بتوان به داشتن بالش بادی اشاره کنیم ، معمولا بست وی برای ساخت تشک های بادی خود از این طراحی استفاده می کند تا شما بتوانید بسیار راحت تر از تشک استفاده کنید . 

جنس بدنه بسیار عالی محصول که از پی وی سی می باشد ، کیفیت فوق العاده ای را نسبت به سایر تشک های بادی داشته و می توان گفت که بیشتر مدل ها از همین جنس ساخته شده اند ، برای همین است که شما می توانید از تشک های بادی خود به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و نگران آسیب دیدن آن ها نباشید . تنها چیزی که باید در هنگام استفاده از تشک بادی نگران باشید ، این است که بدنه تشک بادی نباید برخوردی با اجسام تیز و برنده داشته باشد زیرا به سادگی سوراخ شده و آسیب خواهد دید ، برای همین حتما به این نکته مهم توجه کنید و سعی کنید اگر که از تشک بادی دو نفره بست وی با پمپ باتری خور در مسافرت ها استفاده می کنید ، حتما از زیرانداز ها استفاده نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...