تشک بادی دو نفره بست وی با رویه مواج

bestway 67541

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
800,000
800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره بست وی با رویه مواج طراحی  جدید ، کیفیت بالا قابل تهیه و خرید از نمایندگی سنتر اینتکس با قیمت فوق العاده ارزان برای خریداران می باشد .

تشک بادی دو نفره بست وی با رویه مواج از محصولات جدید شرکت BESTWAY می باشد که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و برای استفاده در مسافرت یا منزل کاملا مناسب می باشد . بدنه این تشک بادی به صورت مستطیلی بوده و از سطحی مواج با طرح موازی بهره می برد . نشیمنگاه این تشک در واقع می تواند با مواج بودن خود به خوبی هوا را از آن عبور داده و مانع خوبی برای تعریق زیاد باشد . جنس رویه این محصول از جیر  می باشد تا هنگام استفاده از این تشک بادی احساس راحتی بی نظیری را تجربه کنید و بدنه آن از PVC ساخته شده است که  در شرایط جوی مختلف مقاوم بوده و در صورت قرار گرفتن زیر نور و حرارت آفتاب هیچ آسیبی نخواهد دید از دیگر ویژگی های این قسمت از تشک می توان به انعطاف بالای بدنه اشاره نمود ، در قسمت زیرین و کف تشک نیز از PVC چند لایه ضخیمی استفاده شده است که در برابر انواع عوامل بیرونی مانند ساییدگی ها بسیار مقاوم است . این تشک بادی به طور استاندارد برای دو نفر طراحی شده است و دارای تحمل وزن بالا می باشد و علاوه بر آن وزن بسته بندی سبکی دارد و می توانید در صورت نیاز نداشتن آن را جمع کرده و درون کوله پشتی قرار داده و با خود حمل کنید . برای باد کردن این محصول می توانید ار پمپ باد دستی همراه کالا استفاده کنید و این کار را در مدت زمان 4 دقیقه انجام دهید . این کالا یکی از بهترین گزینه های استفاده در تمامی مکان های مورد نظر به خصوص در مسافرت ها و محیط های خانگی بوده که به دلیل داشتن وزن کم و راه اندازی آسوده به راحتی قابلیت حمل و جا به جایی در هر مکانی را دارد . همچنین این کالا دارای 48 ساعت مهلت تست می باشد ، شما می توانید این محصول را از فروشگاه سنتر اینتکس خریداری کنید .

 نوع  خانگی ، سفری
 طول  203 سانتی متر 
 عرض  152 سانتی متر
 ارتفاع  25 سانتی متر
 تحمل وزن  250 کیلوگرم
 جنس بدنه  PVC با رویه جیر
 پمپ  دارد 
 کیف حمل  ندارد
 کد محصول bestway 67541

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...