تشک بادی دو نفره بست وی با رویه برزنتی

bestway 67015

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
800,000
800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره بست وی با رویه برزنتی طرفدار و خریداران زیادی را از وقتی روانه بازار شده است جذب خود کرده است . این کالای با دوام هم اکنون در سایت اینتکس موجود می باشد .

تشک بادی دو نفره بست وی با رویه برزنتی از جمله جدید ترین تولیدات سال 2020 از این کمپانی بزرگ بوده که با طراحی بدنه طبی و استاندارد و دوام بالای بدنه روانه بازار شده است . این محصول از ارگونومی ساخت بدنه مستطیل شکل برخوردار بوده که رویه اصلی آن از خطوط موازی برخوردار بوده و دارای ساختاری مواج می باشد که باعث می شود هوا آزادنه بین بدن فرد و رویه محصول گردش یابد و از تعریق بدن افراد جلوگیری کند . بدنه این محصول از مرغوب ترین نوع پی وی سی برزنتی بوده که از دوام و نرمی بالا برخوردار می باشد و همچنین بدنه این محصول ضد آب می باشد . این کالا همچنین دارای بالش بادی سرخود می باشد که وقتی تشک را باد می کنید پر می شود . از این محصول به دلیل راه اندازی آسان و وزن کم می توانید در سفر های مختلف و کمپینگ نیز استفاده کنید . تحمل وزن این محصول بر عکس وزن کمی که دارد بسیار بالا می باشد و مناسب برای تمام وزن ها می باشد . رنگ بندی این تشک بادی بسیار چشمگیر می باشد ، ابعاد این تشک بادی بسیار مناسب است و به سهولت می توانید آن را جا به جا کنید همینطور این تشک بادی دارای انعطاف پذیری بسیار بالایی می باشد . این محصول توسط فروشگاه سنتر اینتکس ایران قابل عرضه در کم ترین مدت زمان ممکن به تمامی نقاط ایران خواهد بود .

 نوع  سفری
 طول  193 سانتی متر 
 عرض  135 سانتی متر
 ارتفاع  20سانتی متر
 تحمل وزن  230 کیلوگرم
 جنس بدنه  pvc با رویه برزنتی
 پمپ  ندارد 
 کیف حمل  ندارد
 کد محصول bestway 67015

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...