تشک بادی دو نفره با کیسه خواب

bestway 67436Y

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
800,000
800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره با کیسه خواب مناسب برای بزرگسالان ، با قابلیت شستشو ، دارای قیمت ارزان ، دارای ضمانت 48 ساعته ، قابل خرید از سایت سنتر اینتکس می باشد .

تشک بادی دو نفره با کیسه خواب از دیگر تشک های بادی سفری شرکت بست وی برای سنین بزرگسال بوده که رویه ساخته شده آن از جنس با کیفیت PVC با رویه پلی استر می باشد و قسمت زیرین آن از پی وی سی ضخیم ساخته شده است که در برابر تحمل فشار های بالا بسیار مقاوم است . این تشک بادی در قسمت فوق خود دارای یک برآمدگی می باشد که می توانید از آن به عنوان بالش بادی استفاده کنید این تشک بادی برای دو نفر بزرگسال طراحی شده است که دارای یک کیسه خواب است و جنس آن از پشم شیشه می باشد که می تواند دمای تشک را برای فرد مصرف کننده گرم نگه دارد . با تهیه کردن یک پمپ باد ، شما می توانید به سادگی و از طریق دریچه باد موجود بر روی این محصول این کالا را در مدت زمان بسیار کوتاهی باد کرده و از آن استفاده کنید . همچنین برای این که محصول دچار مشکلی نشود ، در هنگام باد کردن آن باید ، آن را به اندازه مناسب باد کنید . همینطور برای مراقبت از این کالا هم باید به این نکته توجه کنید که بهتر است در مواقعی که نیاز به این محصول ندارید آن را خالی کرده و جمع کنید . همچنین از برخورد وسایل نوک تیز و همین طور هر گونه شی دیگری که ممکن است باعث آسیب دیدن و صدمه زدن به این محصول شود ، خودداری کنید . به دلیل وزن بسیار کمی که این تشک بادی دارد می توانید آن را به راحتی توسط کیف حملی که دارد همراه خود جا به جا کنید . این محصول به دلیل رنگ خاص و چشم نوازی که دارد دارای محبوبیت بسیار زیادی در بین خریداران تشک های بادی شرکت بست وی است . در صورت تمایل برای خرید و سفارش این تشک بادی می توانید آن را از طریق سایت سنتر اینتکس تهیه کنید . 

 نوع  خانگی ، سفری 
 طول  191 سانتی متر
 عرض  137 سانتی متر 
 ارتفاع  22 سانتی متر
 تحمل وزن 295 کیلوگرم
 جنس بدنه pvc
 پمپ  ندارد 
 کیف حمل  دارد
 کد محصول bestway 67436Y

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...