تشک بادی دو نفره با الیاف فایبرتک اینتکس

intex 64703

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
800,000
800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره با الیاف فایبرتک اینتکس محصولی دیگر از شرکت اینتکس می باشد که از نرمی و لطافت بالایی برخوردار است . کف این تشک بادی از پی وی سی دولایه ساخته شده است به همین منظور قادر است تا وزن 137 کیلو گرم را به خوبی تحمل نماید . این محصول فقط 3.6 کیلوگرم وزن داشته و به راحتی قابل حمل می باشد .

تشک بادی دو نفره با الیاف فایبرتک اینتکس یکی از بهترین محصولات شرکت اینتکس می باشد . این تشک کاربردی و زیبا با دارا بودن رویه ی جیر و با به کارگیری الیاف فایبرتک تبدیل به محصولی راحت و بینظیر شده است که شما می توانید در منزل و سفر های خود از آن به راحتی استفاده نمایید . کناره های این محصول از پی وی سی مات ساخته شده که علاوه بر زیبایی ، انعطاف و مقاومت آن را تا حد چشمگیری بالا برده است . این تشک بادی با کیفیت قادر است تا وزن 137 کیلو گرم را به راحتی تحمل نماید زیرا شرکت اینتکس در ساخت کف آن از پی وی سی دولایه بهره گرفته است به همین منظور استحکام و استقامت آن در برابر فشار های وارده بسیار بالا می باشد . همچنین این محصول دارای یک دریچه ی باد بوده که با استفاده از آن و با پمپ های باد می توان آن را به راحتی هرچه تمام تر راه اندازی کرده و از آن استفاده نمود یا در مواقع لزوم تمام هوای داخل آن را تخلیه کرد . این تشک بادی تنها 3.6 کیلو گرم وزن داشته به همین منظور به راحتی قابل حمل و جابه جایی می باشد . تشک بادی دو نفره با الیاف فایبرتک اینتکس با بهترین کیفیت و بیشترین کارایی به صورت اینترنتی و یا حضوری قابل خریداری از نمایندگی مرکزی اینتکس می باشد .

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 273 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC مات
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ-
ساک حملندارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3.6 کیلوگرم
 دارای سطح موازی
ابعاد بسته بندی: 35×28×10 سانتی متر
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...