تشک بادی دو رنگ مخملی با سطح مواج

Coleman 20599

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
800,000
800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو رنگ مخملی با سطح مواج بدون شک یکی از راحت ترین و مناسب ترین بستر ها برای استراحت کردن است که بزرگسالان می توانند از آن بهره مند شوند .

تشک بادی دو رنگ مخملی با سطح مواج محصول شرکت معتبر coleman می باشد که از وقتی به بازار عرضه شده است توانسته نظر بسیاری از خریداران را به خود جلب کند . این کالا از محصولات زیبا و پر طرفدار می باشد که مناسب سنین بزرگسال است و همچنین با توجه به رنگی دارد باعث می شود همه افراد حتی افرادی که دارای سلایق خاصی هستند این کالا را انتخاب کنند . این تشک بادی به دلیل اینکه طبی می باشد برای افراد میانسال و سالمند بسیار مناسب است زیرا باعث می شود که هیچ گونه آسیبی به کمرشان وارد نشود و یا افرادی که دچار گودی کمر هستند می توانند از این محصول به راحتی استفاده کند زیرا این تشک بادی طبی به دلیل انعطاف پذیری بسیار بالایی که دارد باعث می شود که وقتی بر روی آن استراحت می کنید هیچ گونه فضای خالی بین تشک و بدنتان باقی نماند و تشک به طور کامل فرم بدن شما را بگیرید . همچنین جنس کف این محصول از پی وی سی چند لایه می باشد و همین امر سبب استحکام بالای این کالا شده است که باعث می شود اگر زمانی تشک بر روی زمین کشیده شد و یا ... دچار آسیب دیدگی خاصی نشود از ویژگی های دیگر این تشک بادی می توان به رویه جیر و ضد تعریق و همچنین سطح مواج آن اشاره کرد که این ویژگی بسیار حائز اهمیت می باشد زیرا باعث می شود . وقتی به مدت طولانی بر روی آن استراحت می کنید بدنتان دچار تعریق نشود . این شرکت برای راحتی شما در هنگام حمل کالا یک ساک حمل نیز در نظر گرفته است . لازم به ذکر است که فروشگاه سنتر اینتکس این محصول را با48 ساعت مهلت تست به فروش می رساند 

 نوع  خانگی ، سفری
 طول  203 سانتی متر
 عرض  152 سانتی متر
 ارتفاع  20 سانتی متر
 تحمل وزن  272 کیلوگرم 
 جنس بدنه pvc با رویه مخمل
 پمپ  ندارد 
 کیف حمل دارد 
 کد محصول Coleman 20599

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...