تشک بادی دونفره پمپ دار اینتکس

intex 67745

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
800,000
800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دونفره پمپ دار اینتکس دارای رویه ای با کیفیت و مقاوم از جنس پارچه جیر می باشد که علاوه بر مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه دارای نرمی و لطافت ایده آل نیز می باشد . 

 تشک بادی دونفره پمپ دار اینتکس از وقتی وارد بازار های جهانی شده است توانسته به محبوبیت بسیار بالایی در بین طرفداران محصولات اینتکس به دست آورد و همچنین یکی از تشک های بادی طبی موجود در بازار این تشک بادی می باشد که این کالا دارای ویژگی های بسیار زیادی می باشد که در ادامه این مطالب توضیحاتی در این باره در اختیارتان می گذاریم . این تشک به دلیل انعطاف پذیری بالایی که دارد از ستون فقرات شما پشتیبانی کرده و فشار را از روی بدن شما برمی دارد . این  تشک بادی یکی از بهترین محصولات شرکت اینتکس بوده و جز پر فروش ترین تشک ها در بازار محسوب می شود ، این تشک فرم پذیر ، برای کسانی که از ناراحتی های کمر و گردن رنج می برند ، بسیار مناسب است زیرا هیچ گونه فشاری به اندام  های بدن وارد نمی کند و تاثیری روی جریان خون ندارد می توان گفت با خوابیدن بر روی سطح این تشک بادی هرگز با گرفتگی عضله از خواب بیدار نمی شوید . این محصول دارای یک کیف حمل می باشد که به شما کمک می کند وقتی که می خواهید به مسافرت بروید این کالا را به آسانی با خود جا به جا کنید همچنین می توانید این محصول را توسط پمپ باد پر و خای کنید و انجام دادن این کار در زمان بسیار کمی انجام پذیر است . در مواقع لزوم می توانید این تشک را جدا کرده و از دو تشک استفاده کنید . در صورت تمایل برای خرید این محصول از طریق سایت سنتر اینتکس اقدام کرده و یا با مشاورین مربوطه تماس بگیرید . 

 نوع  خانگی
 طول  200 سانتی متر
 عرض  76 سانتی متر
 ارتفاع  50 سانتی متر
 تحمل وزن  136 کیلوگرم
 جنس بدنه  PVC با رویه مخمل
 پمپ  دارد 
 کیف حمل  دارد 
 کد محصول intex 67745

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...