تشک بادی دونفره با پمپ 110 ولت

bestway 67463

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
800,000
800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

 تشک بادی دونفره با پمپ 110 ولت دارای جنس بدنه جیر می باشد با کیفیت بسیار بالا در فروشگاه مرکزی سنتر اینتکس با قیمت ارزان قابل خریداری می باشد .

تشک بادی دونفره با پمپ 110 ولت از مدل های زیبا و با کیفیت و پر طرفدار است . جنس بدنه و رویه محصول از پی وی سی دو لایه با روکشی از جنس جیر می باشد که کاملا ضد تعریق می باشد و برای افرادی که مشکل عضلانی دارند بسیار مناسب می باشد . این تشک با دوام کاملا طبی بوده و دارای روکش مواج می باشد و برای افراد در سنین بالا نیز مناسب است . پمپ بادی که در کنار تخت می بینید به شما کمک می کند که تشک را باد کنید و یا باد آن را خالی کنید این تشک برای اوقاتی که مهمان دارید یا به مسافرت می روید بسیار مناسب است .  به دلیل وزن کم و مناسبی که این محصول دارد شما به راحتی و بدون سهولت می توانید آن را جا به جا کنید و به دلیل ابعاد مناسبی که دارد دغدغه کم بودن فضا را نداشته باشید . رنگ این تشک جوری طراحی شده است که مورد پسند تمامی افراد به ویژه جوانان و بزرگسالان باشد . این تشک بادی با ظاهری زیبا و کیفیت ساخت بالا برای افراد بیمار نیز مناسب است . این محصول وسیله ای است که در هر سفری مورد نیاز است و به وسیله کیف حملی که شرکت برای شما در نظر گرفته است به راحتی می توانید این تشک را با خود حمل کنید نرمی و لطافتی که این تشک دارد باعث می شود که لحظات خوشی را سپری کنید . در صورت تمایل می توانید در زمانی کوتاه تشک ایده آل و مناسب خود را از فروشگاه مجازی سنتر اینتکس تهیه نمایید .




 نوع  خانگی
 طول  191 سانتی متر
 عرض  137 سانتی متر
 ارتفاع  30 سانتی متر 
 تحمل وزن  230 کیلوگرم 
 جنس بدنه pvc با رویه جیر
 پمپ  دارد
 کیف حمل  دارد
کد محصول  bestway 67463

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...