تشک بادی داخل ماشین پژو 407 کد TDM-3013

TDM-3013

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1%
1,620,000
1,605,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین پژو 407  کد TDM-3013 با تحمل وزنی بالغ بر 150 کیلو گرم و انعطاف و زیبایی ، از سری محصولات پر فروش اینتکس به شمار می رود . این محصول به دلیل پوشش کامل در قسمت پشتی خودرو گزینه مناسبی برای سفر های طولانی می باشد .

تشک بادی داخل ماشین پژو 407  کد TDM-3013 با کاربردی فوق العاده و مقاومت بالا از دیگر محصولات شرکت اینتکس می باشد که با توجه به کارایی بینظیر خود به فروش ویژه ای دست یافته است . همچنین به منظور لطافت و راحتی در هنگام استفاده رویه ی این محصول کاربردی از پی وی سی جیر یا مخمل طراحی شده است . از طرفی این رویه به صورت مواج در نظر گرفته شده تا در هنگام مسافرت های طولانی از خستگی جلو گیری کرده و مانع از تعریق بدن شود . این تشک بادی دارای دو کوسن مجزا بوده که هنگام خواب می تواند سر و گردن را در حالت مناسبی قراردهد . کناره های این محصول از پی وی سی طرح چرم ساخته شده که تا حد قابل توجهی انعطاف و کیفیت آن را بالا برده است . همچنین کف آن ساخته شده از پی وی سی دولایه می باشد که علاوه بر افزایش مقاومت آن موجب شده تا این محصول بتواند وزنی بالغ بر 150 کیلو گرم را تحمل نماید . این تشک بادی زیبا و با کیفیت به خوبی سطح پشتی خودروی شما را پوشش داده و هیچ گونه لغزشی در آن احساس نمی شود . وزن این محصول تنها 3.4 کیلو گرم بوده و به راحتی قابل راه اندازی و استفاده می باشد . تشک بادی داخل ماشین پژو 407  کد TDM-3013 با بهترین کیفیت و بیشترین کارایی ، به صورت اینترنتی و حضوری قابل خریداری از نمایندگی اینتکس سنتر می باشد .

نوع سفری
 تحمل وزن 150 کیلو گرم
 طول 143 سانتی متر
 عرض 90 سانتی متر
 ارتفاع 43 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ دارد
 نوع پمپ -
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب ماشین پژو
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 ابعاد بسته بندی: 46 ×30 ×15 سانتی متر
 دارای پایه های بادی سرخود
دارای دو کوسن بادی مجزا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...