تشک بادی داخل ماشین پژو 405 کد TDM-3012

TDM-3012

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2%
1,630,000
1,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین پژو 405 کد TDM-3012 با رویه ی جیر و ضد تعریق  از سری محصولات جدید  و کار بردی شرکت اینتکس میباشد که می تواند وزنی بالغ بر  150 کیلو گرم را به خوبی تحمل نماید.

تشک بادی داخل ماشین پژو 405 کد TDM-3012 از سری محصولات کاربردی و با کیفیت شرکت اینتکس می باشد که به دلیل انعطاف و مقاوت بالایی که از خود به نمایش گذاشته مورد توجه بسیاری از علاقه مندان به محصولات بادی قرار گرفته است . طراحی این محصول به گونه ای می باشد که قسمت پشت خودرو را به صورت کامل در بر می گیرد و سطحی کاملا یکنواخت برای استراحت به وجود می آورد . رویه ی این تشک بادی خودرو ساخته شد از پی وی سی جیر یا مخمل می باشد که نرمی و لطافت قابل قبولی به آن بخشیده است . همچنین این رویه به صورت مواج طراحی شده که به خوبی از تعریق بدن در استفاده های طولانی مدت جلو گیری می کند . علاوه بر این کناره های این محصول کاربردی از پی وی سی طرح چرم و کف آن از پی وی سی دولایه طراحی شده است به همین منظور مقاومت آن تا حد قابل توجهی افزایش یافته و می تواند به خوبی وزنی بالغ بر 150 کیلو گرم را تحمل نماید . این تشک بادی دارای دو کوسن مجزا بوده که می تواند هنگام استفاده از این محصول بدن شما را در موقعیت مناسبی قرار دهد . لازم به ذکر است این محصول تنها 3 کیلو گرم وزن دارد و به راحتی هرچه تمام تر قابل حمل می باشد . تشک بادی داخل ماشین پژو 405 کد TDM-3012 هم اکنون از طریق نمایندگی اینتکس سنتر قابل خریداری می باشد و شما می توانید به صورت اینترنتی محصول را سفارش داده و یا به صورت حضوری خریداری نمایید .

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلو گرم
 طول 143 سانتی متر
 عرض 90 سانتی متر
 ارتفاع 43 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب ماشین پژو
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 ابعاد بسته بندی: 46 ×30 ×15 سانتی متر
 دارای پایه های بادی سرخود
دارای دو کوسن بادی مجزا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...