تشک بادی داخل ماشین ولستر کد TDM-3119

TDM-3119

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1%
1,620,000
1,605,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین ولستر کد TDM-3119 ساخته شده از از پی وی سی جیر در قسمت رویه و پی وی سی طرح چرم در قسمت کناره ها  است که این موضوع عامل مهمی در انعطاف و کیفیت محصول می باشد . این محصول بسیار سبک بوده و تنها 3.4 کیلو گرم می باشد . همچنین کف این محصول از پی وی سی دولایه تشکیل شده که می تواند تا وزن 150 کیلو گرم را تحمل نماید .

تشک بادی داخل ماشین ولستر کد TDM-3119 محصولی مناسب برای افرادی است که مدت زمان زیادی را در خودروی خود سپری می کنند یا علاقه ی وافری به مسافرت دارند . رویه ی این محصول از پی وی سی جیر ساخته شده که نرمی و لطافت این تشک بادی را دو چندان کرده است و به دلیل طراحی مواج در ساخت آن موجب گردش هوا در حین استراحت شده و از تعریق بدن جلو گیری می نماید . کناره های آن نیز از کیفیت بالایی برخوردار است زیرا در ساخت آن از پی وی سی طرح چرم استفاده شده و انعطاف و مقاومت قابل توجهی به آن بخشیده است . به همین منظور این تشک بادی به طور کامل تمام فضای بین صندلی ها را پوشش می دهد . در ساخت کف آن نیز از پی وی سی دولایه استفاده شده که این امر موجب افزایش استحکام آن شده و می تواند در برابر فشار مقاومت بالایی از خود نشان داده و تا وزن 150 کیلو گرم را تحمل نماید . همچنین به همراه این تشک بادی کاربردی یک ساک حمل وجود دارد که می توان با استفاده از آن ، این محصول 3.4 کیلو گرمی را به آسانی هرچه تمام تر حمل کرد . از خصوصیات دیگر این محصول ، دو کوسن بادی مجزا است که هنگام استراحت ، سر و گردن را در وضعیت مناسبی قرار می دهد . تشک بادی داخل ماشین ولستر کد TDM-3119 با بهترین کیفیت و بیشترین کارایی و قیمتی مناسب از نمایندگی اینتکس سنتر به صورت حضوری و غیر حضوری قابل خریداری می باشد .

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلو گرم
 طول 143 سانتی متر
 عرض 90 سانتی متر
 ارتفاع 43 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دو کاره
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب ماشین ولستر
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 ابعاد بسته بندی: 46 ×30 ×15 سانتی متر
 دارای پایه های بادی سرخود
دارای دو کوسن بادی مجزا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...