تشک بادی داخل ماشین شاسی BMW

TDM-3018

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8%
1,750,000
1,620,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین شاسی BMW محصولی بسیار با کیفیت و همینطور رویه این تشک بادی از پی وی سی جیر ساخته شده که مانع تعریق بدن در استفاده های بلند مدت می شود .

تشک بادی داخل ماشین شاسی BMW از سری محصولات بادی کمپانی اینتکس می باشد و مخصوص خودرو های شما جهت کمپینگ طراحی شده است . رویه ی این محصول از پی وی سی جیر یا مخمل ساخته شده که نرمی و لطافت فوق العاده ای به آن بخشیده است و به همین دلیل باعث می شود که فرد استفاده کننده در هنگام استراحت حس فوق العاده ای داشته باشد . همچنین رویه مواجی که در تصویر مشاهده می کنید باعث می شود که هنگامی که بر روی آن استراحت می کنید دچار تعریق نشوید و حتی اگر ماشین در حال حرکت هم بود هیچ گونه آسیبی به سر ، گردن ، کمرتان وارد نشود . همچنین این محصول دارای یک پایه بادی نیز می باشد که فضای خالی بین تشک و بین صندلی ها را پوشش می دهد و این محصول زیبا و کاربردی دارای وزن بسیار کمی می باشد و به راحتی قابل حمل و جایگذاری در خودرو می باشد . همچنین کف این محصول کاربردی از پی وی سی دو لایه ساخته شده که استحکام و مقاوت آن را تا حد بسیار زیادی افزایش داده است به همین منظور قادر به تحمل وزن بالا هم می باشد و افرادی که دارای وزن بسیار زیاد هم هستند می توانند از آن استفاده کنند . این تشک به شما این امکان را می دهد که وقتی به مسافرت می روید از آن در داخل خودرو استفاده کنید . تشک بادی داخل ماشین شاسی BMW با کیفیت و مقاومتی فوق العاده هم اکنون از نمایندگی سنتر اینتکس به صورت اینترنتی و حضوری قابل خریداری می باشد.

 نوع  سفری 
 طول  143 سانتی متر 
 عرض  90 سانتی متر  
 ارتفاع  43 سانتی متر
 تحمل وزن  155 کیلوگرم
 جنس بدنه  PVC با رویه مخمل
 پمپ  دارد 
 کیف حمل  دارد
 کد محصول TDM-3018

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...