تشک بادی داخل ماشین تیگو

intex 521114

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3%
1,750,000
1,710,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

این تشک بادی داخل ماشین تیگو مناسب برای استفاده در مدل های مختلف ماشین تیگو می باشد که ابعاد آن به خوبی با فضای داخلی اتاق ماشین تطبیق داده شده است تا محیطی راحت در سفرها برای شما مهیا کند . این محصول در رنگ های متنوعی عرضه شده است که بسته به سلیقه خود می توانید از آن استفاده کنید و شاید در ، ست کردن محیط داخلی و رنگ ماشین شما این امر بتواند بسیار عالی به نظر بیاید . جنس بدنه این محصول از نوع پی وی سی جیر می باشد که سطحی نرم و لطیف را برای شما فراهم می کند و این سازگاری بالا با پوست بدن باعث می شود که خوابی راحت برای شما به وجود بیاید . باد کردن این تشک بادی داخل ماشین مدت زمان سه الی چهار دقیقه را از شما صرف می کند و برای این کار کافیست پمپ باد خود را به برق متصل کرده و جریان باد را از طریق دریچه های مختلف موجود بر روی بدنه محصول به فضای داخلی تشک بادی انتقال دهید . علاوه بر این تشک بادی داخل ماشین ، دو عدد کوسن بادی و یک عدد پمپ باد برای شما عزیزان ارسال می شود که توسط آن به راحتی می توانید محصول را راه اندازی و از استفاده آن در سفر لذت ببرید .

 نوع تشک بادی  سفری ، داخل خودرو
 طول  145 سانتی متر
 عرض  85 سانتی متر
 ارتفاع  45 سانتی متر
 تحمل وزن  150 کیلوگرم 
 جنس بدنه  PVC با رویه مخمل
 پمپ  دارد
 کیف محصول  دارد 
 کد محصول  intex 222210

تشک بادی داخل ماشین چری تیگو را می توان از بهترین و با کیفیت ترین مدل های تشک بادی صندلی عقب ماشین نام برد . این تشک بادی دارای بدنه ای با نرمی و انعطاف پذیری فوق العاده می باشد که در هنگام خواب حس راحتی بالایی را پدیدار می آورد تا به هنگام استفاده در مدت زمان زیاد ، احساس خستگی به شما دست ندهد . همچنین رویه این محصول از جنس پی وی سی جیر می باشد که ضد حساسیت است و با توجه به این موضوع می تواند بهترین انتخاب برای انواع پوست های بدن باشد ، حتی کودکان و سالمندان . به همراه این تشک بادی یک عدد ساک حمل برای شما ارسال می شود که در جا به جایی تشک به شما کمک می کند و باید توجه داشته باشید این محصول در هنگامی که خالی از باد است ، ابعاد بسیار کمی را اشغال می کند و در سفر با کمبود جا مواجه نخواهید شد . علاوه بر ساک حمل ، دو عدد کوسن بادی نیز وجود دارد که برای استراحت می توانند گزینه های خوبی به شمار بیایند . برای راه اندازی این تشک بادی می توانید از پمپ باد برقی که قابلیت وصل شدن به فندکی ماشین را دارند استفاده کنید که مدت زمان تقریبی سه الی چهار دقیقه زمان نیاز است و سپس فضای داخلی ماشین شما بهترین مکان برای استراحت در سفر ها می شود . این تشک بادی در رنگ های مختلف وجود دارد که همین حالا می توانید از فروشگاه اینتکس سنتر رنگ مورد نظر خود را سفارش دهید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...