تشک بادی داخل ماشین برزنتی با رویه مواج

YT-200-B

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
770,000
1,650,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین برزنتی با رویه مواج ساخته شده از پی وی سی با رویه جیر ، با قابلیت راه اندازی آسان در کم ترین زمان ممکن را دارد . که قابل خریداری از سایت سنتر اینتکس می باشد .

تشک بادی داخل ماشین برزنتی با رویه مواج یکی دیگر از سری محصولات شرکت اینتکس می باشد که با توجه به خط های موازی که در قسمت رویه آن قابل مشاهده است ، باعث گردش هر چه بیشتر هوا و ضد تعریق بودن آن می شود و همچنین با توجه به استفاده از رویه جیر این محصول لطافت و نرمی بالایی برای شما به ارمغان آورده و در زمان استراحت به هیچ عنوان دچار احساس درد و کوفتگی نخواهید شد . جنس بدنه این محصول از پی وی سی با رویه جیر یا مخمل با رنگبندی های متفاوت می باشد که علاوه بر زیبایی ، استحکام و مقاومت قابل توجه ای را برای این محصول به وجود آورده است که باعث طول عمر هر چه بیشتر آن می شود . این محصول با دوام را می توانید در هنگام مسافرت در انواع ماشین های ایرانی و خارجی استفاده کنید همینطور این تشک بادی داخل خودرو دارای ویژگی هایی است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت . این محصول منحصر به فرد دارای پایه های بادی می باشد که باعث می شود فضای بین صندلی و تشک پر شود و همچنین به راحتی درون ماشین قرار بگیرد این کالا دارای دو بالش بادی نیز می باشد که برای راحتی بیشتر شما در نظر گرفته شده است . همینطور قابلیت تحمل وزن این محصول بسیار بالا می باشد . این کالا را می توانید به وسیله پمپ باد دستی به راحتی راه اندازی کنید و یا به وسیله کیف حملی که دارد همرا خود جا به جا کنید . شما می توانید برای تهیه این محصول با کیفیت و زیبا به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با کیفیت مقاوم و نشانه اصالت شرکت اینتکس از نمایندگی ها و فروشگاه اینتکس دریافت نمایید .  

 نوع  سفری
 طول  143 سانتی متر
 عرض  87 سانتی متر
 ارتفاع  45 سانتی متر
 تحمل وزن  150 کیلوگرم 
 جنس بدنه  PVC با رویه مخمل
 پمپ  دارد
 کیف محصول  دارد 
 کد محصول  YT-200-B

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...