تشک بادی تک نفره کمپینگ

1233 Fox Outfitters

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
800,000
800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

 تشک بادی تک نفره کمپینگ با قیمت ارزان و کیفیت بالا ، مناسب برای سنین بزرگسال می باشد که توسط نمایندگی اینتکس به فروش می رسد .

تشک بادی تک نفره کمپینگ از محصولات جدید و کاربردی می باشد که این کالا فوق العاده با کیفیت بوده و استفاده از آن در همه ی شرایط ممکن است بدون آن که صدمه ای ببیند . قسمت رویه تشک از لایه های موازی ساخته شده است که با جریان هوا بین تشک و بدن فرد باعث ضد تعریق شدن تشک می شود این کالا یکی از تشک های سبک و جدیدی است که مشتریان زیادی را جذب خود کرده است . در ارتباط با این محصول باید گفت که نوع ساخت و رنگ این کالا فوق العاده چشم نواز می باشد . این محصول بادی دارای استحکام قابل قبولی است ، این تشک بدنه ای از جنس وینیل دارد که بسیار ضخیم است و در برابر فشار مقاومت بسیار خوبی دارد . همچنین کف این محصول هم از نوع وینیل دو لایه ساخته شده است . از دیگر مزیت های این تشک بادی می توان به ضد آب بودن آن اشاره کرد و حتی شما می توانید از آن بر روی آب هم استفاده کنید . این کالا قابلیت قرار گیری در فضای داخلی چادر مسافرتی یا در خارج از چادر را داشته و با وزن بسیار کمی که دارد می توان آن را به سادگی درون کیف حمل قرار داد و جا به جا کرد ، این تشک بادی با توجه به محفظه باد کوچکی که دارد نیز قابلیت آن را دارد که در مدت زمان بسیار کوتاهی باد شود . جهت خرید این محصول می توانید هم اکنون آن را از سایت سنتر اینتکس سفارش دهید و یا حضوری به فروشگاه اینتکس مراجعه کنید . 

 نوع  سفری
 طول  198 سانتی متر
 عرض  60 سانتی متر
 ارتفاع  13 سانتی متر
 تحمل وزن  136 کیلوگرم
 جنس بدنه  وینیل
 پمپ  دارد 
 ساک حمل دارد
 کد محصول1233 Fox Outfitters

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...