تشک بادی تک نفره مسافرتی

Coleman 2000018314

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
800,000
2,550,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی تک نفره مسافرتی ساخته شده از بهترین کیفیت برای استفاده های طولانی مدت نیز می باشد که برای تمامی گروه های سنی مناسب بوده و قابل استفاده در کمپینگ ها می باشد .

تشک بادی تک نفره مسافرتی محصولی جدید و مقرون به صرفه می باشد که با داشتن شکل ظاهری بسیار شیک دارای قیمتی مناسبی نیز می باشد . این کالا از رویه وینیل ساخته شده است که در کنار سطح و رویه مواجی که دارد می تواند برای استفاده در تمام مدت خواب شبانه در حدود 8 ساعت و بیشتر از ایجاد حس خستگی جلوگیری کند ، این رویه کاملا ضد تعریق می باشد و با جدید ترین استاندارد های روز دنیا طراحی و تولید شده است . قسمت کناری این تشک بادی یک نفره نیز از وینیل چند لایه ساخته شده است که فوق العاده با کیفیت بوده و انعطاف مناسبی نیز دارد ، در قسمت پایینی دیواره دریچه تخلیه هوا دابل لاک قرار گرفته شده است که با توجه به نوع و ساختار مناسب آن ، راه اندازی تشک را بسیار آسان می کند و از خروج هوا نیز جلوگیری می کند . باد کردن این تشک در مدت زمان حدود 2 دقیقه توسط پمپ باد برقی و حدود 3 دقیقه توسط پمپ باد دستی زمان می برد . این محصول دارای کیفیت جنس و ساختار بسیار با کیفیتی میباشد که طراحی منحصر به فردی داشته و باعث آسودگی در استفاده از آن شده است . این تشک ، دارای حفره های متعددی است که این حفره ها باعث شده که تشک هنگام استفاده بسیار راحت باشد و علاوه بر آن باعث عبور جریان هوا شده و خاصیت ضد تعریق بودن به آن ببخشد که این موضوع هنگام استفاده در روز های گرم بسیار موثر است . ابعاد این محصول بسیار مناسب است به طوری که می توانید پس از خالی کردن باد درون تشک آن را درون کوله پشتی قرار داده و در سفر های خود و یا چادر های مسافرتی استفاده کنید . در صورتی که قصد خرید یک تشک بادی با طول عمر بالا را دارید ، پیشنهاد کارشناسان ما به شما این محصول فوق العاده می باشد که می توانید از طریق سایت سنتر اینتکس اقدام به خرید این کالا کنید . 

 نوع  خانگی ، مسافرتی
 طول  185 سانتی متر
 عرض  133 سانتی متر
 ارتفاع  19 سانتی متر 
 تحمل وزن  200 کیلوگرم
 جنس بدنه  وینیل 
 پمپ  ندارد 
 کیف حمل  ندارد 
 کد محصول Coleman 2000018314

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...