تشک بادی تک نفره بست وی

Bestway 67379

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
800,000
1,750,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی تک نفره بست وی محصولی زیبا و طبی و با کیفیت می باشد که شما می توانید این محصول را از طریق فروشگاه سنتر اینتکس نمایندگی رسمی محصولات بادی در ایران تهیه کنید .

تشک بادی تک نفرهبست وی یک نفره بست وی یکی از سری تشک های بادی با رویه مشبک و کامفورت از سری تولیدات کمپانی معتبر bestway است که ساخته شده از جنس PVC با رویه کاملا جیر می باشد . این بدنه دارای ضخامت قابل قبولی بوده که برای دیواره ها و کف آن از pvc چند لایه استفاده شده است . همچنین رویه جیر این تشک به همراه طراحی مشبک خود در جلوگیری از تعریق مصرف کننده بسیار تاثیر گذار خواهد بود . از سایر ویژگی های این تشک بادی تک نفره می توان به داشتن یک پمپ باد دستی اشاره کرد که به کمک آن می توانید به راحتی محصول را در مدت زمان کوتاهی راه اندازی کنید و در هر مکان مورد نظر به خصوص در چادر های مسافرتی مورد استفاده قرار دهید . ابعاد تشک بادی تک نفره بست وی به طوری طراحی شده است که هر فردی در سنین مختلف بتواند از آن استفاده کند و باید این نکته را در نظر گرفت ، در صورتی که این تشک را جمع کنید ابعاد تشک بادی نیز بسیار کوچک تر خواهد شد . همچنین شایان ذکر است که تحمل وزن این تشک بادی بسیار بالا می باشد و به دلیل طبی بودن خود مناسب برای تمامی افراد می باشد . داشتن وزن و حجم کم نیز از دیگر قابلیت های این محصول می باشد که با 48 ساعت مهلت تست و تعمیر به تمامی نقاط ایران توسط شرکت سنتر اینتکس عرضه می شود . 

 نوع  خانگی ، سفری
 طول  185 سانتی متر
 عرض  76 سانتی متر
 ارتفاع  22 سانتی متر
 تحمل وزن  100 کیلوگرم
 جنس بدنه  pvc با رویه جیر
 پمپ  دارد
 کیف حمل  ندارد
 کد محصول Bestway 67379

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...