تشک بادی تعویض نوزاد بست وی

bestway 52241

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
800,000
800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی تعویض نوزاد بست وی با طراحی ویژه و کیفیت بالا یکی از محصولات کاربردی مناسب نوزادان می باشد . جنس این تشک بادی از وینیل بوده که علاوه بر زیبایی موجب افزایش انعطاف و کیفیت آن شده است . وزن این محصول 1 کیلو گرم بوده و به راحتی قابل جابه جایی می باشد . همچنین دارای آویزی سرخود بوده که موجب سرگرمی نوزاد در حین استفاده می شود .

تشک بادی تعویض نوزاد بست وی با طراحی زیبا و کیفیت بالا مناسب نوزادان تولید شده است . رویه و بخش های کناری این محصول از جنس وینیل ساخته شده است که علاوه بر افزایش زیبایی موجب بالا رفتن کیفیت و انعطاف آن شده است . همچنین رویه ی آن به صورت مواج طراحی شده تا در حین استفاده بدن نوزاد در موقعیت مناسبی قرار گیرد . کف آن نیز از وینیل دولایه ساخته شده است که کیفیت بالایی به محصول بخشیده است . اما این مقاومت و کیفیت مانع از انعطاف آن نشده است . همچنین کناره های آن به صورت برآمده طراحی شده که مانع از خروج نوزاد در حین استفاده می شود . در قسمت بالای آن بخشی به صورت رنگین کمان به همراه دو آویز طراحی شده است که علاوه بر افزایش زیبایی ، موجب سرگرمی نوزاد شده و به راحتی والدین نیز کمک شایانی می کند . این تشک بادی زیبا بسیار سبک بوده و تنها 1 کیلو گرم وزن دارد . به همین منظور به راحتی قابل حمل و جابه جایی می باشد . تشک بادی تعویض نوزاد بست وی با بهترین کیفیت و کارایی و مناسب ترین قیمت هم اکنون به صورت اینترنتی و حضوری از نمایندگی مرکزی اینتکس قابل خریداری می باشد .

 نوع مستطیلی
 طول 81 سانتی متر
 عرض 63 سانتی متر
 ارتفاع 46 سانتی متر
 شرکت سازنده بست وی
 جنس رویه وینیل
 جنس بخش کناری وینیل
 جنس کف وینیل دو لایه
 پمپندارد
نوع پمپ----
 وزن 1 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 مناسب نوزادان و کودکان
 دارای باله های بادی در کناره ها
 قابل استفاده در انواع استخر ها
کد محصولcomfy cloud 33542

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...