تشک بادی تعویض نوزاد اینتکس

intex 48422

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
800,000
800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی تعویض نوزاد اینتکس یکی از محصولات کاربردی شرکت اینتکس بوده که ساخته شده از وینیل رنگی می باشد . این محصول از کیفیت بالایی برخوردار بوده و می تواند تا وزن 50 کیلو گرم را تحمل نماید .

تشک بادی تعویض نوزاد اینتکس یکی از محصولات زیبا و کاربردی شرکت اینتکس می باشد که مخصوص نوزادان طراحی و تولید شده است . این تشک زیبا برای راحتی والدین جهت تعویض پوشک نوزاد تولید شده است . جنس رویه و بخش کناری آن از وینیل رنگی تولید شده که علاوه بر زیبایی ، کیفیت محصول را تا حد زیادی بالا برده است . در بخش کف آن از وینیل دولایه ساخته شده است که این امر موجب افزایش استقامت محصول در برابر فشار وارده شده و می تواند تا وزن 50 کیلو گرم را تحمل نماید . این تشک بادی دارای یک پمپ باد دستی سوزنی می باشد به همین منظور مشکلی در راه اندازی آن وجود نخواهد داشت . این محصول تنها 1 کیلو گرم وزن داشته و به راحتی قابل حمل می باشد و می توان از آن علاوه بر منزل در هرجای دیگری استفاده کرد . رویه ی این محصول به صورت مواج طراحی شده که این امر موجب می شود در حین استفاده از آن بدن نوزاد در در موقعیت مناسبی قرار گیرد . همچنین کناره های آن از سطح تشک بالاتر بوده و مانع ازخروج نوزاد از تشک بادی می باشد . تشک بادی تعویض نوزاد اینتکس با کیفیت بالا و قیمتی مناسب هم اکنون قابل خریداری از نمایندگی مرکزی اینتکس می باشد . شما می توانید این محصول را به صورت حضوری و اینترنتی خریداری نمایید .

نوع مستطیلی
 طول 79 سانتی متر
 عرض 58 سانتی متر
 ارتفاع 13 سانتی متر
 تحمل وزن 50 کیلوگرم
 جنس رویه وینیل طرح چرم
 جنس بخش کناری وینیل طرح چرم
 جنس کف وینیل دو لایه
 پمپدارد
نوع پمپدستی سوزنی
 وزن 1 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب نوزادان و کودکان
 دارای باله های بادی در کناره ها
 قابل استفاده در انواع استخر ها
 کد محصول

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...