تشک بادی با رویه مخمل

intex 68650

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
800,000
1,650,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی با رویه مخمل محصولی خاص ، دارای آرگونومی راحت و با دوام ، دارای کیفیت بالای بدنه و رویه ، قیمت بسیار استثنایی و قابل خرید از نمایندگی مرکزی سنتر اینتکس می باشد .

تشک بادی با رویه مخمل یکی از جدیدترین و با کیفیت ترین محصولات کمپانی اینتکس می باشد که می توان آن را محصولی با کیفیت و بی نظیر نام برد که فوق العاده نرم و مناسب برای استراحت کردن پس یک روز کاری خسته کننده می باشد . این محصول دارای بدنه مقاوم و خاص می باشد . این کالا با دارا بودن جنسی نرم و راحت خود باعث شده تا افراد از در اختیار داشتن آن لذت برده و بیش ترین استفاده را از این محصول تمام عیار بکنند. هم چنین داشتن وزن کم در کنار راحتی برای حمل و نقل این محصول هم از دیگر خصوصیات خوبی است که باعث شده تا بتوانید با اطمینان خاطر و بدون نگرانی این محصول را خریداری نمایید و همینطور ابعاد مناسب این کالای منحصر به فرد امکان قرار گرفتن در هر محیطی مخصوصا محیط خانگی را دارد و همچنین می توانید از این کالا در مسافرت های خود نیز استفاده کنید . جنس کف این محصول از پی وی سی ضخیم می باشد که اگر زمانی این تشک بر روی زمین کشیده  شد آسیبی نبیند . رنگ این تشک بادی جوری طراحی شده است که مورد پسند تمامی افراد باشد این تشک بادی طبی مناسب برای تمامی اشخاص می باشد مخصوصا کسانی که دچار درد های کمر می باشند . این تشک بادی را می توانید با قیمت عالی و در سریع ترین زمان ممکن از سایت نمایندگی مرکزی سنتر اینتکس در ایران خریداری نمایید .

 نوع  خانگی ، سفری
 طول  183 سانتی متر
 عرض  76 سانتی متر
 ارتفاع  23 سانتی متر
 تحمل وزن  136 کیلوگرم
 جنس بدنه  pvc با رویه جیر
 پمپ  دارد
 کیف حمل ندارد 
 کد محصول intex 68650

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...